Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для зворотного зв’язку від бізнесу

30.07.2024

«Пульс» – онлайн-платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи – створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

«Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на «Пульсі». Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). У планах інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів», – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Система складатиметься з трьох компонентів – дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету:

  • дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні;
  • в інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього  потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом – електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис. 

Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір – коротку та довгу. 

Коротка – для оцінки базових критеріїв (умови відкриття/закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.

Довга – передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках – до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій;

  • особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.

«Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку взимку ініціював Президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.

Мінекономіки


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
28.08.2025
Оформлення спадщини після загибелі військовослужбовця
У разі смерті військовослужбовця право на спадкування мають особи, визначені в заповіті, або родичі відповідно до черговості, встановленої Цивільним кодексом. У цьому матеріалі пояснюємо, як діяти, куди звертатися та де отримати правничу допомогу. Більше за темою: Помер підприємець: що робити праці...
28.08.2025
Як отримати матеріали про розгляд справ у суді
Завдяки новітнім технологіям, суди можуть оперативно отримувати необхідні для розгляду апеляційних скарг матеріали з судів нижчих інстанцій, а сторони – запитувані матеріали справи, що сприяє оптимізованому та ефективному правосуддю в Україні. Розглянемо детальніше. Більше за темою: Спецтема ...
28.08.2025
КМУ запускає спеціальні умови програми «Власна справа» для креативних підприємців
Уряд запускає програму грантів у розмірі до 1 млн грн для креативних індустрій. Розглянемо, які суми виділятимуть на фінансування бізнесів. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як ...
Кращі матеріали