Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для зворотного зв’язку від бізнесу

30.07.2024

«Пульс» – онлайн-платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи – створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

«Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на «Пульсі». Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). У планах інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів», – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Система складатиметься з трьох компонентів – дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету:

  • дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні;
  • в інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього  потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом – електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис. 

Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір – коротку та довгу. 

Коротка – для оцінки базових критеріїв (умови відкриття/закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.

Довга – передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках – до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій;

  • особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.

«Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку взимку ініціював Президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.

Мінекономіки


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
22.05.2025
З 1 червня в Дії стане доступним мультишеринг для бізнесу
Отримати весь пакет потрібних документів від клієнта стало можливим у кілька натискань на екрані. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу – мультишеринг документів у Дії.  Усі цифрові копії необхідних документів надходять одра...
21.05.2025
Наукові парки – нові можливості для бізнесу
Science City – це частина Стратегії цифрового розвитку інновацій WINWIN 2030, що об’єднує науку, освіту та бізнес. Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством цифрової трансформації розробляють новий правовий режим Science City, який має на меті трансформувати наукові парки в суч...
21.05.2025
Яким був фінансовий ринок у 2024 році: звіт НБУ
Основну увагу регулятор приділяє насамперед системно важливим та важливим суб’єктам інфраструктури фінансового ринку, порушення безперервності діяльності яких може бути джерелом системного ризику. Національний банк, дотримуючись принципів прозорості виконання функції з оверсайта, опублікував ч...
Кращі матеріали
Центр сповіщень