Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Марафон – 2019: БУС для бухгалтера

03.12.2018 18275 3 11

1 из 1

Марафон БУС – стань рульовим у складних ситуаціях

Минулорічний Марафон 2018 від Ютека став популярним не тільки серед бухгалтерів, а й серед кадровиків та аудиторів. На консультаційну лінію ми отримали велику кількість відгуків, запитань та пропозицій. Цього року ми врахували всі побажання та підготували не менш цікавий матеріал.

  • Безпека
  • Упевненість
  • Спокій

Три побажання, які з легкістю перетворяться на реальність разом з Ютека та БУСом.

З Uteka це можливо

Про податки і зарплату, 
Про бюджет і звітну дату,
Всі важливі розрахунки:
Ловіть наші подарунки.

A bove maiore discit arare minor
(гарний результат за гарним прикладом)

Зрозумілими словами – БУС відповідає на складні питання:

  • з кадрової політики,
  • з номенклатури бухгалтерських і кадрових документів,
  • з наказів про облікову політику та інвентаризації,
  • про сумісництво,
  • з оплати праці,
  • зі створення статутів,
  • з продажу корпоративних прав,
  • з формуванню та зміни установчого капіталу,
  • з ліквідації підприємства,
  • 1001 бухгалтерських проведень в комерційній сфері і 999 – для бюджетної,
  • збірки, спецтеми – способи і механізми дій при колізіях законодавства,
  • приклади позовів і заяв при оскарженні рішень держорганів і ГФС,
  • всі податкові зміни на 2019 рік.

Наш БУС повезе вас професійним шляхом безпечно, упевнено і, головне, в спокої за результати роботи.

Тому, Марафон 2019 БУС, ми відкриваємо темою*, яка є логічним продовженням найпопулярнішої торішньої теми Марафона 2018: Реєстрація та блокування ПН/РК.

ТЕМА 1. Приклади податкових накладних, складених з 1 грудня*

Сучасний бухгалтер повинен володіти не тільки великим запасом якостей для правильного ведення бухгалтерського обліку, а й вчасно вивчати та застосовувати зміни в законодавстві на практиці. Презентуємо навігатор законодавчих змін грудня.

ТЕМА 2. Що бухгалтеру потрібно знати в грудні*

Тільки бухгалтер розрахує,
Де витрати, де дохід.
Цифр багато презентує,
Все встига, як скорохід.
Матер'яли, дивіденди,
Різні всякі там проценти
По поличкам все розклав,
Помилок він уникав –
Щоб до ладу вся робота –
Це бухгалтера турбота.

Презентуємо вам Довідник головних цифр 2019.

ТЕМА 3. Важливі цифри для бухгалтера*

В оптимізації оподаткування ключову роль відіграє податкове планування. Про оптимізацію у нас буде спеціальна тема.

Щоб правильно виконати завдання бюджетування і планування, прорахувати, яку систему вигідніше вам вибрати, презентуємо вам тему, котра допоможе зменшити ризики податкового тягаря в загальному доході підприємства.

ТЕМА 4. Зміна системи оподаткування: розраховуємо дохід, правильно оформлюємо перехідні операції, ПДВ*

41 контролюючий орган запланував 143 400 перевірки. Дізнайтеся як мінімізувати ризики.

ТЕМА 5. Перевірки 2019: мінімізуємо ризики фінансових втрат*

Внесені нещодавно зміни до звітності по ЄСВ та класифікатору професій до цього часу викликають у бухгалтерів та кадровиків неймовірну кількість питань. Нещодавно на бухгалтерському форумі одна з колег поділилася враженням від семінару, де наголосили, що запис, який не відповідає класифікатору не дає право на пенсію. Одним з найпоширеніших запитань щодо заповнення таблиці 5 звіту з ЄСВ залишається запитання «як заповнити таблицю 5, якщо працівника переведено на нову посаду з 1-го числа?». Нічого складного в цьому немає. Але бухгалтери самі себе заганяють в глухий кут у цій ситуації, забуваючи про особливості переведення працівника на нову посаду.

Щоб зняти гострі питання та надати вам ясну картину правильних дій пропонуємо вам тему. 

ТЕМА 6. ЄСВ та класифікатор професій*

Наявність корпоративного духу – обов’язкова складова успішної роботи. Свято наближається! Новорічний корпоратив – чудова нагода підняти колективу настрій. У всіх турбота – що одягти, а у бухгалтера – як все оформити без зайвого клопоту.

Uteka знає, що турбує бухгалтера кожного дня, і представляє готові рішення, щоб всі в колективі дружньо відпочили, а в результаті – ще краще працювали!

ТЕМА 7. Новорічні корпоративи і подарунки: оформлення, облік*

Убезпечити себе від помилок, ефективно використовувати ресурси підприємства для свого розвитку і отримання прибутку, спростити звітність та уникнути ризиків від претензій податківців все це дозволить правильна облікова політика підприємства.

Як правило, розробку облікової політики виробляють в поточному році, а починає діяти вона з 1 січня наступного року. При цьому протягом року зміна облікової політики є неприпустимим, крім тих випадків, коли це обумовлюється законодавством. За весь процес розробки облікової політики відповідає головний бухгалтер, але її затвердження суто прерогатива директора.

Щоб зробити правильний вибір ведення бухобліку і створити ефективну облікову політику на своєму підприємстві, ми підготували для вас добірку.

ТЕМА 8. Робимо правильний вибір – облікова політика підприємства*

У кінці року кожний бухгалтер хоче завершити всі справи й підготуватися до початку нового звітного року. І список таких справ може бути досить солідним. Щоб допомогти вам, ми підготували цю тему.

ТЕМА 9. Завершуємо рік: шпаргалка для бухгалтера*

Головний на підприємстві директор. Він вирішує питання про облікову політику, кадрові питання та багато інших. А якщо він звільняється... Що робити? Читайте!

ТЕМА 10. Гарячі питання трудових правовідносин*

Щоб не втратити в зарплаті працівнику, а бухгалтеру – правильно подати дані у звітності, та до Фонду соціального страхування, адже заявка-розрахунок на фінансування страхових виплат подається до Фонду по-новому, оновлений і Протокол комісії із соцстрахування, ми підготували вам готові рішення по всім етапам: від заповнення заявки-розрахунку до відображення у звітності ЄСВ.

ТЕМА 11. Як правильно оформити та отримати лікарняні в 2019 році*

Uteka єдине видання, яке піклується про бухгалтерів комерційної, с/г і бюджетної сфери. Для всіх підприємств, які у своїй роботі використовують бюджетні рахунки, ми представляємо тематичний випуск.

ТЕМА 12. 999 бюджетних проведень

МСФЗ не вчать в університетах. Але сьогодні суб'єкти господарювання України, отримавши нові можливості для експорту та імпорту товарів, капіталів, робочої сили, та надання послуг на зовнішніх ринках, зіткнулися з проблемою законодавчих відмінностей в бухгалтерському та податковому обліку різних країн. Звітність, складена за міжнародними стандартами, точно відображає ефективність господарської діяльності підприємства тільки з точки зору її економічної суті. Тому перехід України на міжнародні стандарти неминучий та викликає багато питань у бухгалтерів:

Хтo застосовує МСФЗ?

Як виконати коригування статей, згідно МСФЗ?

Які зміни треба внести в облікову політику підприємства?

Як скласти бaлaнс, аби він відповідав вимогам МСФЗ?

Як правильно скласти звітність за МСФЗ?

Методи розрахунків забезпечень МСФЗ, та інше, все те, що цікаво знати і важливо пам'ятати.

Uteka підготувала готові рішення і вичерпні роз'яснення щодо переходу на МСФЗ.

ТЕМА 13. МСФЗ-перехід: бухгалтерський облік та фінзвітність

З набуттям чинності нового Закону «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон) у керівників та менеджерів виникає слушне питання: чи потрібно вносити зміни до Статуту. Це залежить виключно від кількості засновників, їх між особистих відносин та статутного фонду. Для того, щоб вірно визначити, які зміни вам потрібно внести в установчі документи, читайте наш перший матеріал в темі 14.

Що буде, якщо ви цього не зробите?

З 17 червня 2019 року, якщо Статут підприємства не буде оновлено, то підприємство буде діяти тільки відповідно до Закону, що в багатьох випадках унеможливить здійснення вами господарської діяльності, особливо при значних правочинах, виходу учасника та ліквідації товариства.

До речі, з 1 січня 2019 при ліквідації товариства реєстратору обов’язково подається довідка з архіву. А для отримання даної довідки необхідно не тільки створити архівний відділ, а й привести у відповідність до законодавства номенклатуру документів. На цей випадок ми підготували серію матеріалів: Архів підприємства, що ліквідується: тематична добірка для ліквідатора та працівника, відповідального за архів.

Новий закон пропонує нам обов’язковими тільки 3 розділи, але Uteka завжди пропонує вам варіанти для унеможливлення ризиків в майбутньому та для безпечного вашого фінансового становища.

Отже, читайте! Вивчайте! Застосовуйте! Та будьте завжди на гребні успіху!!!

ТЕМА 14. ТОВ по-новому: як діяти, що в обліку

Гаряча пора для бухгалтерів, кадровиків, підприємців та директорів.

Річна звітність, а тут вже і квартальна.

Не встигаємо вивчити зміни і заповнити нові форми, а тут вже щось відмінили, а щось знову змінили.

У 2019 році змінений термін/періодичність подання та деякі статистичні форм (читайте в матеріалі перед таблицею Теми 15) і скасовані форми: 7-торг (річна) «Звіт про наявність торгової мережі»; 1-НО (наука / оборона) (річна) «Звіт про виконання наукових та науково-технічних робіт військового призначення; 2-буд (квартальна) «Звіт про прийняте в експлуатацію закінченому будівництвом об'єкті» (підставою є отримання адміністративних даних).

А як і кому звітувати, якщо підприємство переходить на МСФЗ? Для цього дивіться Тему 13 нашого марафону.

Підприємства, які повинні були перейти на застосування МСФЗ з 01.01.2018 р, подають проміжну фінансову звітність, річну фінансову звітність за 2018 р. відповідно до вимог національних стандартів.

А які підприємства повинні оприлюднювати фінзвітність разом з аудиторським висновком на власному сайті вже за підсумками 2018 року, а які – 2019-го?

І як самостійно скласти Звіт про управління, якщо його форма законодавчо не визначена?

На всі питання відповідає:

ТЕМА 15. Календар річної та іншої звітності

 

_________

* Теми завжди оновлюються.
Слідкуйте за публікаціями.

 

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 3

Кращі матеріали