Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Марафон – 2019: БУС для бухгалтера

Марафон БУС – стань рульовим у складних ситуаціях

Минулорічний Марафон 2018 від Ютека став популярним не тільки серед бухгалтерів, а й серед кадровиків та аудиторів. На консультаційну лінію ми отримали велику кількість відгуків, запитань та пропозицій. Цього року ми врахували всі побажання та підготували не менш цікавий матеріал.

  • Безпека
  • Упевненість
  • Спокій

Три побажання, які з легкістю перетворяться на реальність разом з Ютека та БУСом.

З Uteka це можливо

Про податки і зарплату, 
Про бюджет і звітну дату,
Всі важливі розрахунки:
Ловіть наші подарунки.

A bove maiore discit arare minor
(гарний результат за гарним прикладом)

Зрозумілими словами – БУС відповідає на складні питання:

  • з кадрової політики,
  • з номенклатури бухгалтерських і кадрових документів,
  • з наказів про облікову політику та інвентаризації,
  • про сумісництво,
  • з оплати праці,
  • зі створення статутів,
  • з продажу корпоративних прав,
  • з формуванню та зміни установчого капіталу,
  • з ліквідації підприємства,
  • 1001 бухгалтерських проведень в комерційній сфері і 999 – для бюджетної,
  • збірки, спецтеми – способи і механізми дій при колізіях законодавства,
  • приклади позовів і заяв при оскарженні рішень держорганів і ГФС,
  • всі податкові зміни на 2019 рік.

Наш БУС повезе вас професійним шляхом безпечно, упевнено і, головне, в спокої за результати роботи.

Тому, Марафон 2019 БУС, ми відкриваємо темою*, яка є логічним продовженням найпопулярнішої торішньої теми Марафона 2018: Реєстрація та блокування ПН/РК.

ТЕМА 1. Приклади податкових накладних, складених з 1 грудня*

Сучасний бухгалтер повинен володіти не тільки великим запасом якостей для правильного ведення бухгалтерського обліку, а й вчасно вивчати та застосовувати зміни в законодавстві на практиці. Презентуємо навігатор законодавчих змін грудня.

ТЕМА 2. Що бухгалтеру потрібно знати в грудні*

Тільки бухгалтер розрахує,
Де витрати, де дохід.
Цифр багато презентує,
Все встига, як скорохід.
Матер'яли, дивіденди,
Різні всякі там проценти
По поличкам все розклав,
Помилок він уникав –
Щоб до ладу вся робота –
Це бухгалтера турбота.

Презентуємо вам Довідник головних цифр 2019.

ТЕМА 3. Важливі цифри для бухгалтера*

В оптимізації оподаткування ключову роль відіграє податкове планування. Про оптимізацію у нас буде спеціальна тема.

Щоб правильно виконати завдання бюджетування і планування, прорахувати, яку систему вигідніше вам вибрати, презентуємо вам тему, котра допоможе зменшити ризики податкового тягаря в загальному доході підприємства.

ТЕМА 4. Зміна системи оподаткування: розраховуємо дохід, правильно оформлюємо перехідні операції, ПДВ*

41 контролюючий орган запланував 143 400 перевірки. Дізнайтеся як мінімізувати ризики.

ТЕМА 5. Перевірки 2019: мінімізуємо ризики фінансових втрат*

Внесені нещодавно зміни до звітності по ЄСВ та класифікатору професій до цього часу викликають у бухгалтерів та кадровиків неймовірну кількість питань. Нещодавно на бухгалтерському форумі одна з колег поділилася враженням від семінару, де наголосили, що запис, який не відповідає класифікатору не дає право на пенсію. Одним з найпоширеніших запитань щодо заповнення таблиці 5 звіту з ЄСВ залишається запитання «як заповнити таблицю 5, якщо працівника переведено на нову посаду з 1-го числа?». Нічого складного в цьому немає. Але бухгалтери самі себе заганяють в глухий кут у цій ситуації, забуваючи про особливості переведення працівника на нову посаду.

Щоб зняти гострі питання та надати вам ясну картину правильних дій пропонуємо вам тему. 

ТЕМА 6. ЄСВ та класифікатор професій*

Наявність корпоративного духу – обов’язкова складова успішної роботи. Свято наближається! Новорічний корпоратив – чудова нагода підняти колективу настрій. У всіх турбота – що одягти, а у бухгалтера – як все оформити без зайвого клопоту.

Uteka знає, що турбує бухгалтера кожного дня, і представляє готові рішення, щоб всі в колективі дружньо відпочили, а в результаті – ще краще працювали!

ТЕМА 7. Новорічні корпоративи і подарунки: оформлення, облік*

Убезпечити себе від помилок, ефективно використовувати ресурси підприємства для свого розвитку і отримання прибутку, спростити звітність та уникнути ризиків від претензій податківців все це дозволить правильна облікова політика підприємства.

Як правило, розробку облікової політики виробляють в поточному році, а починає діяти вона з 1 січня наступного року. При цьому протягом року зміна облікової політики є неприпустимим, крім тих випадків, коли це обумовлюється законодавством. За весь процес розробки облікової політики відповідає головний бухгалтер, але її затвердження суто прерогатива директора.

Щоб зробити правильний вибір ведення бухобліку і створити ефективну облікову політику на своєму підприємстві, ми підготували для вас добірку.

ТЕМА 8. Робимо правильний вибір – облікова політика підприємства*

У кінці року кожний бухгалтер хоче завершити всі справи й підготуватися до початку нового звітного року. І список таких справ може бути досить солідним. Щоб допомогти вам, ми підготували цю тему.

ТЕМА 9. Завершуємо рік: шпаргалка для бухгалтера*

Головний на підприємстві директор. Він вирішує питання про облікову політику, кадрові питання та багато інших. А якщо він звільняється... Що робити? Читайте!

ТЕМА 10. Гарячі питання трудових правовідносин*

Щоб не втратити в зарплаті працівнику, а бухгалтеру – правильно подати дані у звітності, та до Фонду соціального страхування, адже заявка-розрахунок на фінансування страхових виплат подається до Фонду по-новому, оновлений і Протокол комісії із соцстрахування, ми підготували вам готові рішення по всім етапам: від заповнення заявки-розрахунку до відображення у звітності ЄСВ.

ТЕМА 11. Як правильно оформити та отримати лікарняні в 2019 році*

Uteka єдине видання, яке піклується про бухгалтерів комерційної, с/г і бюджетної сфери. Для всіх підприємств, які у своїй роботі використовують бюджетні рахунки, ми представляємо тематичний випуск.

ТЕМА 12. 999 бюджетних проведень

МСФЗ не вчать в університетах. Але сьогодні суб'єкти господарювання України, отримавши нові можливості для експорту та імпорту товарів, капіталів, робочої сили, та надання послуг на зовнішніх ринках, зіткнулися з проблемою законодавчих відмінностей в бухгалтерському та податковому обліку різних країн. Звітність, складена за міжнародними стандартами, точно відображає ефективність господарської діяльності підприємства тільки з точки зору її економічної суті. Тому перехід України на міжнародні стандарти неминучий та викликає багато питань у бухгалтерів:

Хтo застосовує МСФЗ?

Як виконати коригування статей, згідно МСФЗ?

Які зміни треба внести в облікову політику підприємства?

Як скласти бaлaнс, аби він відповідав вимогам МСФЗ?

Як правильно скласти звітність за МСФЗ?

Методи розрахунків забезпечень МСФЗ, та інше, все те, що цікаво знати і важливо пам'ятати.

Uteka підготувала готові рішення і вичерпні роз'яснення щодо переходу на МСФЗ.

ТЕМА 13. МСФЗ-перехід: бухгалтерський облік та фінзвітність

З набуттям чинності нового Закону «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон) у керівників та менеджерів виникає слушне питання: чи потрібно вносити зміни до Статуту. Це залежить виключно від кількості засновників, їх між особистих відносин та статутного фонду. Для того, щоб вірно визначити, які зміни вам потрібно внести в установчі документи, читайте наш перший матеріал в темі 14.

Що буде, якщо ви цього не зробите?

З 17 червня 2019 року, якщо Статут підприємства не буде оновлено, то підприємство буде діяти тільки відповідно до Закону, що в багатьох випадках унеможливить здійснення вами господарської діяльності, особливо при значних правочинах, виходу учасника та ліквідації товариства.

До речі, з 1 січня 2019 при ліквідації товариства реєстратору обов’язково подається довідка з архіву. А для отримання даної довідки необхідно не тільки створити архівний відділ, а й привести у відповідність до законодавства номенклатуру документів. На цей випадок ми підготували серію матеріалів: Архів підприємства, що ліквідується: тематична добірка для ліквідатора та працівника, відповідального за архів.

Новий закон пропонує нам обов’язковими тільки 3 розділи, але Uteka завжди пропонує вам варіанти для унеможливлення ризиків в майбутньому та для безпечного вашого фінансового становища.

Отже, читайте! Вивчайте! Застосовуйте! Та будьте завжди на гребні успіху!!!

ТЕМА 14. ТОВ по-новому: як діяти, що в обліку

Гаряча пора для бухгалтерів, кадровиків, підприємців та директорів.

Річна звітність, а тут вже і квартальна.

Не встигаємо вивчити зміни і заповнити нові форми, а тут вже щось відмінили, а щось знову змінили.

У 2019 році змінений термін/періодичність подання та деякі статистичні форм (читайте в матеріалі перед таблицею Теми 15) і скасовані форми: 7-торг (річна) «Звіт про наявність торгової мережі»; 1-НО (наука / оборона) (річна) «Звіт про виконання наукових та науково-технічних робіт військового призначення; 2-буд (квартальна) «Звіт про прийняте в експлуатацію закінченому будівництвом об'єкті» (підставою є отримання адміністративних даних).

А як і кому звітувати, якщо підприємство переходить на МСФЗ? Для цього дивіться Тему 13 нашого марафону.

Підприємства, які повинні були перейти на застосування МСФЗ з 01.01.2018 р, подають проміжну фінансову звітність, річну фінансову звітність за 2018 р. відповідно до вимог національних стандартів.

А які підприємства повинні оприлюднювати фінзвітність разом з аудиторським висновком на власному сайті вже за підсумками 2018 року, а які – 2019-го?

І як самостійно скласти Звіт про управління, якщо його форма законодавчо не визначена?

На всі питання відповідає:

ТЕМА 15. Календар річної та іншої звітності

 

_________

* Теми завжди оновлюються.
Слідкуйте за публікаціями.

 

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 3
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали
Центр сповіщень