Нові стандарти якості державних сервісів
Міністерство цифрової трансформації наказом від 10 грудня 2021 р. № 173 затвердило єдині стандарти якості державного сервісу - тепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги громадянам, мають відповідати новим вимогам:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті, а якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
У наданні послуг розширено деякі вимоги: безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення, адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги громадянам.
thedigital.gov.ua
Коментарі до матеріалу