Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нові стандарти якості державних сервісів

12.01.2022 20 0 0

Міністерство цифрової трансформації наказом від 10 грудня 2021 р. № 173 затвердило єдині стандарти якості державного сервісу - тепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги громадянам, мають відповідати новим вимогам:

  • якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
  • уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
  • позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
  • щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
  • підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
  • відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті, а якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.

У наданні послуг розширено деякі вимоги: безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення, адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги громадянам.

thedigital.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали