Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як встигати робити більше за менший час

Редакція

12.02.2018 208 0 0

Часом буває так, що на людину обрушується занадто багато завдань одночасно. Як правильно структурувати свій час і раціонально справлятися з мультизадачністю?

Структуруйте свої завдання за ступенем важливості кожної з них

На виконання другорядних завдань у будь-якої людини зазвичай йде досить багато зайвого часу. Для того, щоб заощадити його, потрібно скласти список завдань і правильно розставити пріоритети. Виділіть завдання, які слід виконати в першу чергу, а інші проставити в порядку убування. Може так статися, що деякі пункти вам зовсім не знадобляться, тому що ви зрозумієте, що без них вільно можна прожити. Складати такий міні-план бажано з вечора на майбутній день.

Виконуйте завдання по одній

Не беріться за виконання одночасно декількох завдань. Виконання кожного пункту плану поступово один за одним істотно заощадить вам час і нерви. При цьому найважливіші завдання краще виконувати перебуваючи в найбільш бадьорому стані.

Будьте дисципліновані

Задумайтесь, скільки часу ви могли б заощадити, якщо б були більш дисципліновані, а саме Режим заходили в соцмережі, не витрачали час на порожні листування та інше. Тоді б вам явно не потрібно було засиджуватися на роботі і в паніці "підтягувати хвости" перед здачею проекту.

Позбавтеся від відчуття провини

Візьміть собі за правило після добре виконаної роботи давати собі перерву для відновлення сил. Дослідження стверджують, що жінки з більшою неохотою, ніж чоловіки дозволяють собі ненадовго розслабитися після робочого дня, оскільки їх за це гризе безглузде почуття провини. Запам'ятайте, якщо після продуктивного дня ви навчитеся дозволяти собі заслужений відпочинок, не відчуваючи почуття провини, то це обов'язково приведе вас до успіху.

Джерело: http://lemonade.style/kak-uspevat-del...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали