Як керувати медзакладом, що автономізувався
Окремий інформаційний ресурс про те, як працювати у нових умовах, для управлінських команд медичних закладів створила Харківська експертна група підтримки медичної реформи.
На ресурсі представлено шість розділів з рекомендаціями, які допоможуть головним лікарям реорганізувати роботу медичного закладу, що став комунальним некомерційним підприємством (КНП). Наприклад, створити стратегію медичного закладу, організувати комунікацію з пацієнтами і всередині команди центру первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД). Також на сайті є відео-курси з управління персоналом, побудови фінансового плану закладу, юридичного супроводу створеного підприємства та налагодження сервісу у закладі.
Методичні вказівки, як підготуватися до змін в охорони здоров’я та працювати після перетворення закладів охорони здоров’я на комунальні некомерційні підприємства, також надає проект «Реформа ВІЛ-послуг у дії» у рамках надання підтримки ЦПМСД та місцевим органам влади для забезпечення їхнього переходу на нову модель фінансування. Практичні матеріали та інструменти містяться на сайті.
Нагадаємо, 26 грудня Національна служба здоров’я втретє оголосила прийом заяв на укладення договорів із медичними закладами, що надають первинну допомогу. Після укладення такого договору - з першого січня 2019 року - медзаклади зможуть перейти на нову модель фінансування – оплати Національної служби здоров’я за кожного пацієнта. За результатами попередніх двох хвиль (у червні і серпні 2018 року) Нацслужба здоров’я уклала договори з 623 медичними закладами первинної медичної допомоги, з них - 85 приватних. У цих закладах обслуговується понад 13 мільйонів людей, які обрали свого лікаря. А Національна служба здоров'я за договором виплатила на рахунки закладів 2,45 млрд грн.
http://moz.gov.ua
Коментарі до матеріалу