Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як перевірити постачальника перед закупівлею медичних послуг

31.03.2020

Через коронавірус і загальнонаціонального карантину особливим попитом зараз користуються закупівлі медичних засобів. Пересічні українці шукають засоби захисту для себе в аптеках або в онлайн-магазинах. А держпідприємства, бізнес, благодійні фонди та ініціативні групи домовляються про оптові поставки товарів для комплектації лікарень і забезпечення потреб співробітників, залишаються на робочих місцях під час карантину (працівники магазинів, супермаркетів, стратегічних підприємств).

Однак знервована обстановка тільки сприяє активізації шахраїв. Саме тому потрібно бути обережним при виборі постачальника і не попастися на вудку аферистів. Зібрали найголовніші поради з безпеки.

Що потрібно дізнатися про постачальника

  • як давно працює - якщо дата реєстрації порівнянна з початком антікоронавірусних заходів (місяць-два), краще відмовитися від покупки у такого постачальника;
  • код ЄДРПОУ та офіційна назва (відповідно до Єдиного державного реєстру), юридичний статус (не перебуває у процесі припинення), вид діяльності, адреса та інші реєстраційні дані;
  • судову історію і наявність виконавчих проваджень;
  • якщо продавець - товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ), то потрібно перевірити його як підприємця за тими ж критеріями. Наприклад, всі ці дані можна безкоштовно знайти на сайті YouControl.

Головні правила при оплаті

  • ніколи не перераховувати завдаток прямо на банківську карту. Якщо магазин працює офіційно, у нього повинен бути банківський рахунок ФОП або юридичної особи. У той же час краще взагалі замовляти щось з післяплатою, навіть якщо за це буде додаткова комісія. Так продавець не отримає привабливою можливості зникнути з вашими грошима безслідно без відправки товару.
  • якщо ціна невиправдано низька, іноді навіть нижче собівартості, то це з великою ймовірністю шахрайство.
  • не забувайте, що до вас з цим продавцем, швидше за все, вже мали справу інші люди і поділилися своїм досвідом: залишили відгук на самому сайті, на Спецресурс, в соцмережах. Назва постачальника може згадуватися і в ЗМІ. Не варто ігнорувати можливість пошукати в інтернеті всю можливу інформацію, особливо, якщо виникли сумніви в чесності.

Аналогічний підхід повинен бути не тільки при перевірці інтернет-магазинів, а й при замовленні товару у приватних осіб на різних онлайн-майданчиках оголошень. Варто як мінімум попросити у продавця надати інформацію, повідомити повне ім'я, бажано з документальними доказами і пошукати відгуки онлайн.

Заходячи в аптеку або в інший заклад, який торгує медикаментами, варто також звертати увагу на наявність дозвільних документів. Це може бути ліцензія на роздрібну торгівлю лікарськими засобами або ліцензія на виробництво лікарських засобів. Зазвичай вони правильно оформлені куточку споживача. Крім цього варто додатково перевірити, чи існує підприємство юридично, коли заснований і який його офіційний вид діяльності.

Для тих, хто здійснює масові закупівлі для лікарні або свого підприємства, компанія Youcontrol, яка спеціалізується на перевірці контрагентів, відкрила повний доступ до своєї аналітичної системи. Для цього потрібно лише заповнити форму із запитом.

delo.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали