Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як перевірити постачальника перед закупівлею медичних послуг

31.03.2020

Через коронавірус і загальнонаціонального карантину особливим попитом зараз користуються закупівлі медичних засобів. Пересічні українці шукають засоби захисту для себе в аптеках або в онлайн-магазинах. А держпідприємства, бізнес, благодійні фонди та ініціативні групи домовляються про оптові поставки товарів для комплектації лікарень і забезпечення потреб співробітників, залишаються на робочих місцях під час карантину (працівники магазинів, супермаркетів, стратегічних підприємств).

Однак знервована обстановка тільки сприяє активізації шахраїв. Саме тому потрібно бути обережним при виборі постачальника і не попастися на вудку аферистів. Зібрали найголовніші поради з безпеки.

Що потрібно дізнатися про постачальника

  • як давно працює - якщо дата реєстрації порівнянна з початком антікоронавірусних заходів (місяць-два), краще відмовитися від покупки у такого постачальника;
  • код ЄДРПОУ та офіційна назва (відповідно до Єдиного державного реєстру), юридичний статус (не перебуває у процесі припинення), вид діяльності, адреса та інші реєстраційні дані;
  • судову історію і наявність виконавчих проваджень;
  • якщо продавець - товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ), то потрібно перевірити його як підприємця за тими ж критеріями. Наприклад, всі ці дані можна безкоштовно знайти на сайті YouControl.

Головні правила при оплаті

  • ніколи не перераховувати завдаток прямо на банківську карту. Якщо магазин працює офіційно, у нього повинен бути банківський рахунок ФОП або юридичної особи. У той же час краще взагалі замовляти щось з післяплатою, навіть якщо за це буде додаткова комісія. Так продавець не отримає привабливою можливості зникнути з вашими грошима безслідно без відправки товару.
  • якщо ціна невиправдано низька, іноді навіть нижче собівартості, то це з великою ймовірністю шахрайство.
  • не забувайте, що до вас з цим продавцем, швидше за все, вже мали справу інші люди і поділилися своїм досвідом: залишили відгук на самому сайті, на Спецресурс, в соцмережах. Назва постачальника може згадуватися і в ЗМІ. Не варто ігнорувати можливість пошукати в інтернеті всю можливу інформацію, особливо, якщо виникли сумніви в чесності.

Аналогічний підхід повинен бути не тільки при перевірці інтернет-магазинів, а й при замовленні товару у приватних осіб на різних онлайн-майданчиках оголошень. Варто як мінімум попросити у продавця надати інформацію, повідомити повне ім'я, бажано з документальними доказами і пошукати відгуки онлайн.

Заходячи в аптеку або в інший заклад, який торгує медикаментами, варто також звертати увагу на наявність дозвільних документів. Це може бути ліцензія на роздрібну торгівлю лікарськими засобами або ліцензія на виробництво лікарських засобів. Зазвичай вони правильно оформлені куточку споживача. Крім цього варто додатково перевірити, чи існує підприємство юридично, коли заснований і який його офіційний вид діяльності.

Для тих, хто здійснює масові закупівлі для лікарні або свого підприємства, компанія Youcontrol, яка спеціалізується на перевірці контрагентів, відкрила повний доступ до своєї аналітичної системи. Для цього потрібно лише заповнити форму із запитом.

delo.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали