Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як забезпечити якість послуг в епоху кризи: основні складники успіху

09.12.2020

Конкуренція на ринку послуг для бізнесу з кожним роком стає дедалі запеклішою. Саме тому якість послуг для бізнесу є обов’язковою передумовою функціонування компаній, утримання поточних клієнтів і здобуття прихильності нових. Як у непрості часи пандемії та тотальних обмежень забезпечити якість послуг й утримати позиції на ринку?

Персонал

Послуги для бізнесу, як правило, мають інтелектуальну основу, тож головним компонентом їх якості є кваліфікований персонал. Від фахового рівня працівників фірми залежить складність проєктів, які вона може виконувати, задовольняючи потреби найвимогливіших клієнтів.

Сьогодні від фахівців очікують глибоких професійних знань, уміння їх застосувати в конкретній ситуації, розвинених комунікативних навиків, етичної поведінки та високого рівня технічної грамотності.

Культура якості

Фірми, які дбають про якість своїх послуг, постійно стимулюють внутрішню культуру якості на фірмі. Зокрема, впроваджують політики і процедури, розроблені для підвищення внутрішньої культури. Кожен член команди має усвідомлювати, що якість – основне питання під час виконання завдань.

Інноваційні технології

Світ починає працювати на високих швидкостях, тож будь-які зволікання в роботі можуть суттєво вплинути на якість послуг. Фірмам, що прагнуть надавати якісні послуги, критично важливо використовувати можливості високотехнологічних рішень, упроваджуючи їх у свою щоденну практику. Програмний продукт для роботи – must have сьогодення.

Сучасні програми сприяють прискоренню процесів, водночас не погіршуючи якість. Хмарні технології, програми для планування робочого дня, спільна робота в команді дають змогу в рази підвищити якість надаваних послуг.

Проєктний підхід

Для забезпечення якості послуг під час роботи слід використовувати принципи і прийоми проджект-менеджменту, або управління проєктами. Сучасні практики управління проєктами, серед яких ефективне планування, проміжний контроль досягнутих результатів, грамотне управління ресурсами, допоможуть в цьому.

Клієнт – складник якості

Важливим компонентом якісних послуг є клієнт, точніше правильно обраний клієнт. На етапі його обрання важливо правильно оцінити складність проєкту і власні ресурси – як трудові, так і часові. Крім того, слід зрозуміти, чи зможе фірма дотриматися всіх вимог, беручи на обслуговування конкретного замовника.

Досить часто в гонитві за заробітками фірми можуть не зважати на ці правила, що позначається на якості послуг і призводить до серйозних проблем із замовником. Не варто забувати й про перевірку чесності клієнта – так ви уникнете неприємних сюрпризів після закінчення перевірки на кшталт неможливості отримання зароблених коштів або судової тяганини.

Міжнародне і вітчизняне партнерство

Членство у професійних спільнотах за умови правильного користування ним також сприяє поліпшенню якості послуг. По-перше, мережі та асоціації забезпечують необхідними методичними та рекомендаційними матеріалами, які можна впроваджувати в роботу фірми. По-друге, такі спільноти проводять цікаві зустрічі, семінари, конференції, під час яких можна дізнатися про нові тенденції ринку, заручитися новими партнерами та навіть домовитися про участь у цікавих міжнародних проєктах.

Отже, формула успіху проста і складна водночас. Утім, головним складником якості послуг для бізнесу є захоплення своєю роботою, бажання допомогти клієнту, не нехтуючи основоположними принципами, і відкритість до всього нового.

devisu.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
15.05.2025
Держреєстрація за адресою масової реєстрації: на які ризики чекати
1 654 адреси масових реєстрацій компаній зафіксовано в Україні станом на травень 2025 року за даними Єдиного державного реєстру. Загалом 180 тис. компаній зазначили свою юридичну адресу у таких місцях. Більшість з них перебуває у Києві. Також у столиці засвідчено рекордсмена: адресу, за якою зареєст...
14.05.2025
Уряд залучить кошти для кредитування МСБ через два державні банки
Кредитування малого та середнього бізнесу: що пропонує Кабмін? Більше за темою: Доступні кредити під 5, 7, 9 % і дисконтування Кабмін ухвалив низку важливих рішень щодо доступності кредитування бізнесу. Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час засідання Уряду 13 травня.   ...
14.05.2025
До 18.06.2025 СГ потрібно отримати дозвіл на зовнішню рекламу
Розширено Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, зокрема, розміщення зовнішньої реклами! Більше за темою: Акт на списання товарів, використаних для рекламної безкоштовної роздачі Рекламні послуги: облік у замовника ...
Кращі матеріали