Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Кабмін запустив сервіс перевірки квитанцій в електронній формі

26.12.2019 476 0 0


Уряд запустило сервіс, за допомогою якого можна перевіряти квитанції в електронній формі.

Цей сервіс заощадить українцям купу часу. За допомогою цього сервісу можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх в папері з мокрою печаткою.

Ознайомитися з новим сервісом можна за посиланням.

Зараз, якщо ви оплачуєте держпослуги (паспорт, авто, РАГС тощо) - у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через Інтернет-банк або мобільний додаток.

Як працює сервіс:

  • замість паперової квитанції ви надаєте її код;
  • той, хто перевіряє платіж, повинен зайти на сайт і ввести цей код.

Часто в місцях надання послуг знаходяться каси банків з величезними комісіями. Цей сервіс дозволить тепер платити через смартфон, а не через ці каси. Таким чином, ви будете економити не тільки час, а й гроші.

Що з'явиться в сервісі найближчим часом:

  • поки до сервісу підключені два банки - ПриватБанк і monobank. Інші банки підключаться найближчим часом;
  • протягом місяця будуть змінені посадові інструкції у всіх точках надання державних послуг;
  • в майбутньому цей сервіс дозволить легше запускати і електронні сервіси;
  • з'явиться гаряча лінія, куди українці зможуть скаржитися, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.

news.finance.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали