Кабмін запустив сервіс перевірки квитанцій в електронній формі
Уряд запустило сервіс, за допомогою якого можна перевіряти квитанції в електронній формі.
Цей сервіс заощадить українцям купу часу. За допомогою цього сервісу можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх в папері з мокрою печаткою.
Ознайомитися з новим сервісом можна за посиланням.
Зараз, якщо ви оплачуєте держпослуги (паспорт, авто, РАГС тощо) - у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через Інтернет-банк або мобільний додаток.
Як працює сервіс:
- замість паперової квитанції ви надаєте її код;
- той, хто перевіряє платіж, повинен зайти на сайт і ввести цей код.
Часто в місцях надання послуг знаходяться каси банків з величезними комісіями. Цей сервіс дозволить тепер платити через смартфон, а не через ці каси. Таким чином, ви будете економити не тільки час, а й гроші.
Що з'явиться в сервісі найближчим часом:
- поки до сервісу підключені два банки - ПриватБанк і monobank. Інші банки підключаться найближчим часом;
- протягом місяця будуть змінені посадові інструкції у всіх точках надання державних послуг;
- в майбутньому цей сервіс дозволить легше запускати і електронні сервіси;
- з'явиться гаряча лінія, куди українці зможуть скаржитися, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.
news.finance.ua
Коментарі до матеріалу