Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Кабінет водія для бізнесу: перелік послуг онлайн-сервісу

14.08.2024

З початку запуску у Кабінеті водія для бізнесу зареєструвалися і скористалися послугами понад одна тисяча юридичних компаній. Інноваційний онлайн-сервіс зручний у користуванні та стає все більш популярним. 

Кабінет водія для бізнесу успішно функціонує майже 3 місяці. За цей час через онлайн-функціонал було подано майже 6 тисяч заявок на призначення належного користувача, з них успішно призначено понад 3500. Ці дані свідчать про те, що Кабінет водія для бізнесу демонструє свою ефективність і успішно використовується юридичними компаніями.

Нагадуємо, у Кабінеті водія для бізнесу доступні наступні функції: 

  • перегляд автопарку компанії: система відображає марку, номер автомобіля, страховий поліс і належного користувача;
  • призначення належного користувача: система дозволяє призначати відповідальних осіб для кожного транспортного засобу;
  • призначення відповідальної особи за ведення кабінету юридичної особи (1 користувач);
  • отримання інформації про статус замовлених послуг.

Аби скористатися перевагами онлайн-функціонала для бізнесу, спочатку необхідно зареєструватися. Для цього потрібно пройти авторизацію під електронною печаткою підприємства. Після входу в систему, власники мають можливість призначити адміністратора, який буде керувати Кабінетом від імені компанії.

Як призначити належного користувача у Кабінеті водія для бізнесу:

  • відповідальна особа обирає у Кабінеті водія для бізнесу транспортний засіб, заповнює необхідні дані та підписує заявку;
  • фізична особа, яку призначають належним користувачем, погоджує дані у своєму Електронному кабінеті водія;
  • заявка опрацьовується сервісним центром МВС, після чого у Кабінеті водія для бізнесу оновиться статус.

Кабінет водія для бізнесу реалізовано у співпраці Головного сервісного центру МВС з ДП «ІНФОТЕХ». Завдяки цьому онлайн-сервісу юридичні особи мають більше можливостей для функціонування та прийняття ефективних рішень у межах своєї діяльності.

Урядовий портал


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
15.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності Чи буде 15 липня вихідним днем Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 28.05.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лис...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
18.07.2025
В Україні – нові Прем’єр-міністр та Кабмін
Верховна Рада 17 липня 2025 року призначила Прем’єр-міністром України Юлію Свириденко. Верховна Рада 17 липня 2025 року призначила Прем’єр-міністром України Юлію Свириденко. За таке рішення проголосували 262 народних депутати. Під час виступу в Парламенті новопризначена очільниця Уряду ...
17.07.2025
Чи потрібно реєструвати в Держреєстрі право власності на майно, набутого до 2013 року
З 1 січня 2013 року в Україні запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (ДРРП). Він замінив собою попередні реєстри прав на нерухомість (Реєстр прав власності на нерухоме майно та паперові реєстрові книги та реєстраційні справи БТІ). Щоб повноцінно користуватися державними електронн...
16.07.2025
Бізнес і представники Уряду підписали Хартію стійкості людського капіталу
Підписано Хартію стійкості людського капіталу (HCR) – це флагманська ініціатива, покликана об’єднати бізнес, уряд, громадянське суспільство та міжнародних партнерів навколо відновлення й підтримки людського капіталу в Україні. Під час Ukraine Recovery Conference 2025 у Римі Мінекономіки ...
Кращі матеріали