Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Електронна система управління державною службою: пілотний проект

05.04.2019 259 0 0

Реформа державного управління проводиться в Україні вже кілька років. За цей час було зроблено ряд кроків для формування нового іміджу державної служби та максимальної ефективності її роботи. Днями Кабінет міністрів підтримав ще один проект у концепції реформи, а саме з впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами (Human Resource Management Information System, HRMIS). Система покликана підвищити результативність роботи чиновників та зробити відкритими для громади суспільно важливі дані.

НRMIS - це електронна система обліку та управління персоналом. Подібні системи вже використовують великі приватні компанії як в Україні, так і в розвинутих країнах світу, зокрема в Японії. У систему вносять усі дані про державних службовців, обсяг їх повноважень та обов’язків, досвід роботи, проходження підвищення кваліфікації, заробітну плату тощо. Таким чином, інформація про усіх державних службовців концентруватиметься в одному електронному ресурсі.

Наразі статус державного службовця мають більш ніж 240 тисяч людей. Для ефективного керування такою кількістю кадрів просто необхідно застосовувати сучасні інструменти, зокрема електронні.

Через півроку планується запустити пілотний проект у секретаріаті уряду і деяких міністерствах, а також буде відкрито публічний портал. А на 2020 рік заявлена повноцінна робота HRMIS в усіх міністерствах та інших органах державної влади.

http://sud.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали