Що робити у випадку отримання неіснуючих боргів за електроенергію
Відповідно до Кодексу комерційного обліку у разі виявлення в платіжному документі помилкових показів лічильника, споживач зобов'язаний, повідомити про це електропостачальника та оператора мережі.
Представник електропостачальника або оператор мережі зобов'язаний:
- протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок;
- в разі потреби, протягом 20 днів перевірити лічильник та повідомити споживача про результати перевірки.
Відповідно до ст. 77 Закону «Про ринок електричної енергії», за недотримання таким суб'єктом господарювання вимог нормативно-правових актів, які регулюють функціонування ринку електричної енергії, НКРЕКП має право прийняти в межах своїх повноважень рішення про накладення на нього штрафу в розмірі від 5 до 100 тис. неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Крім цього, порушення строків розгляду звернень споживачів з боку постачальників універсальних послуг щодо перевірки правильності рахунку на оплату спожитої електричної енергії є порушенням гарантованих стандартів якості електропостачання, за недотримання яких передбачено надання компенсації споживачу згідно з постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375.
www.nerc.gov.ua
Коментарі до матеріалу