Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»

30.05.2025

Українські підприємці та компанії, що мають рахунки в «ПриватБанку», відтепер можуть отримувати миттєвий експрес-аналіз ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу». 

Новий сервіс, базований на алгоритмах штучного інтелекту, дає можливість отримати стислий висновок про ділову репутацію контрагента на основі аналізу відкритих даних про історію, зв’язки, фінансовий стан тощо. Він дозволяє своєчасно виявляти потенційні ризики – як юридичні, так і репутаційні, та допомагає підприємцям швидко оцінити ризики та приймати виважені бізнес-рішення.

Сьогодні понад 100 тисяч бізнес-клієнтів «ПриватБанку» вже скористалися сервісом «Досьє ділової репутації» – зручним партнерським інструментом для перевірки контрагентів. Перевірити ділову репутацію потенційних партнерів чи свого підприємства у «Приват24 для бізнесу» можна як у веб версії (меню «Партнери – Досьє ділової репутації») так і у мобільному додатку (меню «Послуги – Досьє ділової репутації»). 

Також клієнти «ПриватБанку» можуть онлайн моніторити зміни за своїми компаніями та контрагентами та підключити послугу по API для інтеграції зі своїми обліковими системами. Послугу надає партнер «ПриватБанку» – Українське бюро кредитних історій.

«ПриватБанк»

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
11.09.2025
МОЗ планує створити новий регуляторний орган у сфері ліків і медичних виробів
МОЗ створить новий державний орган, який відповідатиме за те, щоб усі лікарські засоби та медичні вироби в Україні були якісними, безпечними та відповідали стандартам Європейського Союзу. Новий орган має розпочати роботу з 1 січня 2027 року.  Більше за темою: Організація та проведення зах...
11.09.2025
Мораторій на перевірки ДПС: не повна заборона, а лише обмеження
Про мораторій на перевірки, ризик-орієнтований підхід до податкового контролю та нові формати комунікацій з платниками говорили під час зустрічі в. о. Голови ДПС Леся Карнаух та представники Європейської Бізнес Асоціації, яка об'єднує понад 900 компаній. Основна мета – допомогти бізнесу т...
11.09.2025
На порталі «Дія.Бізнес» запустили Маркетплейс цифрових рішень
На порталі «Дія.Бізнес» доступна новий сервіс – Маркетплейс цифрових рішень. Що це таке і для чого він потрібен? Більше за темою: Продаж товарів на маркетплейсі: чи потрібен РРО/ПРРО? Підприємець продає товари на міжнародному маркетплейсі: як та коли визначати дохід? Маркетплейсн...
Кращі матеріали