Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

3 маркетингових тренда, які не можна упустити

26.10.2017

Спробуйте нові види реклами, від якої ще не втомилися ваші споживачі.

Маркетингові інструменти постійно змінюються, і, в той час як ваші конкуренти розсилають імейли і займаються холодними дзвінками, варто звернути увагу на нові підходи до просування бренду.

Ви ніколи не будете знати напевно, яка саме маркетингова стратегія спрацює для вашої компанії, поки не спробуєте її, оптимізуєте і налаштуєте під себе. Тому якщо хочете спробувати щось нове, ось три стратегії, яким тільки нещодавно почали користуватися маркетологи.

Просування через лідерів думок

Цей маркетинговий інструмент має вибухову силу і навряд чи щось зміниться найближчим часом. З 200 маркетологів, опитаних Chute, 66% скористалися цим інструментом в рамках маркетингових стратегій в 2016 році. Ця цифра буде продовжувати рости, оскільки все більше брендів тестують, чи працює просування через лідерів думок для їхнього продукту або сервісу.

Інтерес до цього тренду неодмінно зростатиме, а з ним і витрати на залучення популярних лідерів думок, які і зараз вже майже космічні. Тому варто задуматися про запуск невеликих компаній з менш впливовими лідерами. У них зазвичай дуже активні передплатники, і в зв'язку з збільшенням сервісів по блокуванню реклами слід шукати креативні способи донесення інформації про свій бренд.

Відеоблоги

Відеоблог (або влоги, як його ще називають), а особливо щоденний влоги, допомагає створити велике коло лояльних послідовників вашого бренду. Споживачі люблять відеоконтент, а 1,5 млрд користувачів YouTube дивляться відео більше однієї години в день. Потенціал аудиторії тут очевидний, особливо на мобільних пристроях.

Відео також робить ваш імідж більш людяним, і ваші споживачі починають асоціювати бренд з дружнім особою. Це допомагає швидко встановити довіру, і чим більше ви вкладаєте у влоги, тим більше довіри викликаєте.

Влогерство дає можливість вашим споживачам ближче познайомитися з вами, вашою командою і бізнесом. Якщо ви створите цікавий щоденний влоги, у якого буде багато передплатників, то популярність бренду і зростання бізнесу не змусять себе чекати.

Подкасти

Подкасти набувають величезну популярність і дозволяють встановити зв'язок з цільовим споживачем в той час, коли він добирається на роботу або робить фізичні вправи.

З точки зору підприємців, подкасти залучають людей, тому що дозволяють споживати контент, займаючись паралельно іншими справами. «Слухаючи подкаст під час ранкової зарядки, можна прекрасно займатися самоосвітою», - говорить Джим Періш, засновник Parrish Law Firm.

Однак не варто створювати довге рекламне повідомлення, яке буде прославляти ваш бренд. Подкасти найбільш ефективні, коли ви розповідаєте історію і даєте можливість слухачеві зануритись в ваш світ.

Джерело: https://mind.ua/ru/publications/20177...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
06.06.2025
Додаткові 200 млн грн виділено на програму часткової компенсації за українську техніку та обладнання
У рамках програми покупці отримують компенсацію 15 % від вартості техніки (без ПДВ), придбаної у виробників із затвердженого переліку. Більше за темою: Часткова компенсація витрат на придбання генератора: які наслідки в бухобліку та оподаткуванні? Кабмін ухвалив рішення виділити додатково 200 ...
06.06.2025
Продовжено пільговий режим для імпорту української сталі та заліза до ЄС
Рада ЄС продовжила дію сприятливого режиму торгівлі з Україною залізом і виробами зі сталі після 6 червня 2025 року. Таке рішення спрямоване на підтримку української економіки, яка зазнає серйозних втрат внаслідок збройної агресії рф.  Більше за темою: Експорт товарів і послуг: оформлення...
06.06.2025
Який режим торгівлі з ЄС після 05.06.2025
5 червня 2025 року закінчився термін дії заходів з тимчасової лібералізації торгівлі, запроваджених ЄС в односторонньому порядку до імпорту товарів з України Регламентом (ЄС) 2024/1392 Європейського Парламенту та Ради від 14 травня 2024 року.  Більше за темою: Експорт товарів і послуг: оф...
Кращі матеріали