Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

3 маркетингових тренда, які не можна упустити

26.10.2017

Спробуйте нові види реклами, від якої ще не втомилися ваші споживачі.

Маркетингові інструменти постійно змінюються, і, в той час як ваші конкуренти розсилають імейли і займаються холодними дзвінками, варто звернути увагу на нові підходи до просування бренду.

Ви ніколи не будете знати напевно, яка саме маркетингова стратегія спрацює для вашої компанії, поки не спробуєте її, оптимізуєте і налаштуєте під себе. Тому якщо хочете спробувати щось нове, ось три стратегії, яким тільки нещодавно почали користуватися маркетологи.

Просування через лідерів думок

Цей маркетинговий інструмент має вибухову силу і навряд чи щось зміниться найближчим часом. З 200 маркетологів, опитаних Chute, 66% скористалися цим інструментом в рамках маркетингових стратегій в 2016 році. Ця цифра буде продовжувати рости, оскільки все більше брендів тестують, чи працює просування через лідерів думок для їхнього продукту або сервісу.

Інтерес до цього тренду неодмінно зростатиме, а з ним і витрати на залучення популярних лідерів думок, які і зараз вже майже космічні. Тому варто задуматися про запуск невеликих компаній з менш впливовими лідерами. У них зазвичай дуже активні передплатники, і в зв'язку з збільшенням сервісів по блокуванню реклами слід шукати креативні способи донесення інформації про свій бренд.

Відеоблоги

Відеоблог (або влоги, як його ще називають), а особливо щоденний влоги, допомагає створити велике коло лояльних послідовників вашого бренду. Споживачі люблять відеоконтент, а 1,5 млрд користувачів YouTube дивляться відео більше однієї години в день. Потенціал аудиторії тут очевидний, особливо на мобільних пристроях.

Відео також робить ваш імідж більш людяним, і ваші споживачі починають асоціювати бренд з дружнім особою. Це допомагає швидко встановити довіру, і чим більше ви вкладаєте у влоги, тим більше довіри викликаєте.

Влогерство дає можливість вашим споживачам ближче познайомитися з вами, вашою командою і бізнесом. Якщо ви створите цікавий щоденний влоги, у якого буде багато передплатників, то популярність бренду і зростання бізнесу не змусять себе чекати.

Подкасти

Подкасти набувають величезну популярність і дозволяють встановити зв'язок з цільовим споживачем в той час, коли він добирається на роботу або робить фізичні вправи.

З точки зору підприємців, подкасти залучають людей, тому що дозволяють споживати контент, займаючись паралельно іншими справами. «Слухаючи подкаст під час ранкової зарядки, можна прекрасно займатися самоосвітою», - говорить Джим Періш, засновник Parrish Law Firm.

Однак не варто створювати довге рекламне повідомлення, яке буде прославляти ваш бренд. Подкасти найбільш ефективні, коли ви розповідаєте історію і даєте можливість слухачеві зануритись в ваш світ.

Джерело: https://mind.ua/ru/publications/20177...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
23.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 27 вересня набудуть чинності зміни щодо блокування ПН Мінекономіки внесло зміни до Критеріів підприємств Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців Нова підстава для відстрочки працівників: законопроєкт Для броню...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
26.09.2025
До переліку агротехніки та обладнання з компенсацією 25 % додано понад 200 нових найменувань
Компенсація 25 % вартості (без ПДВ) надається за сільськогосподарську техніку та обладнання з підтвердженим рівнем локалізації виробництва від 60 % (для комбайнів, тракторів, самохідних обприскувачів та зерновозів діють окремі умови). Оновлений перелік публікується на сайті Мінекономіки. Більше за т...
26.09.2025
Поновлено прийом звернень суб’єктів агропромислового комплексу щодо визначення їх критично важливими
Мінекономіки поновлює прийом звернень суб’єктів агропромислового комплексу щодо визначення їх критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період через Державний аграрний реєстр (ДАР). Більше за темою: Бронювання військовозобов’яз...
25.09.2025
Гранти для креативних хабів і професійних асоціацій
Британська Рада оголошує про реалізацію грантового конкурсу для креативних хабів і професійних асоціацій та об’єднань, які є рушіями креативної економіки України. У межах програми п'ять переможців зможуть отримати до 10 000 фунтів стерлінгів на реалізацію своїх проєктів упродовж 2025–202...
Кращі матеріали