Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

11 порад, щоб досягти успіху на роботі

21.11.2017

Шлях до професійного успіху - довгий і часто непростий. Він поєднує наполегливу роботу, погоню за своєю мрією і знайомства з правильними людьми.

Однак ви можете прямо зараз здійснювати дії, які допоможуть підібратися ближче до своїх цілей.

1. Прокидайтеся вчасно або навіть раніше

Дослідники з Вашингтонського університету прийшли до висновку, що співробітники, які раніше приходять в офіс, сприймаються керівниками як більш відповідальні і отримують кращу оцінку в порівнянні з тими, хто прибуває на роботу пізніше. І навіть якщо спізнився людина затримається в офісі довше, це не вплине на ставлення до нього.

Ось що пишуть вчені в статті для Harvard Business Review:

«У трьох окремих дослідженнях ми знайшли докази дії природного стереотипу: в порівнянні з людьми, які рано приходять на роботу, ті, хто працює довше, на підсвідомому рівні сприймаються як менш відповідальні та ефективні».

Єдиний виняток можливо тільки в тому випадку, якщо ваш бос - «сова» по біоритму. У цій ситуації він може оцінити роботу до пізнього вечора.

2. Приділіть увагу одягу

Вчені припускають, що більш суворий зовнішній вигляд додає впевненості і робить людину більш впливовим в очах оточуючих.

У дослідженні за 2014 рік, опублікованому у виданні Journal of Experimental Psychology, йдеться про цікавий експеримент. Чоловіків розділили на дві групи, одягнувши одних в ділові костюми, а інших - в спортивну форму. Потім їх направили на імпровізовані переговори, де більшого успіху домоглися чоловіки в костюмах.

3. Говоріть з керівником компанії під час перерв

Несподіване перетин з босом під час перерви може для когось здаватися справжнім кошмаром, але це не так.

Якщо ви недостатньо добре знаєте керівника, увійдіть і розкажіть, в якому підрозділі працюєте. Потім вивчите його мову тіла, щоб зрозуміти, наскільки він зацікавлений в продовженні розмови.

Якщо ж ви добре знаєте боса, можна просто запитати: «Які у вас плани на вихідні?».

4. Розплануйте час максимальної продуктивності

Присвятити першу годину робочого дня потрібно найважливішою завданню. В ідеалі в цей час вас не повинні турбувати дзвінки, електронні листи і т.д. Вандеркам називає цей період «сильний годину».

Слід менше часу проводити в електронній пошті і зайнятися важливими справами.

5. Слухайте музику перед початком виконання завдання

Багато хто вважає, що слухання музики в процесі виконання завдань допомагає впоратися з роботою швидше, але дослідники довели, що це не так. У більшості випадків музика знижує продуктивність. Наприклад, в дослідженні 2010 роки люди, які працювали під музику, гірше впоралися із завданнями на запам'ятовування, ніж ті, хто працював в тиші.

Музику слід слухати за 10-15 хвилин до початку роботи. Це допоможе вам розслабитися і зарядитися позитивним настроєм.

6. Пообідайте з колегами

Згідно зі статистикою, 80% співробітників обідають за своїм робочим столом. Однак якщо ви на 15-30 хвилин покинете робоче місце, то обід може виявитися більш корисним. Експерти кажуть, що після зміни обстановки у людей прокидається креативність і тяга до інновацій.

У дослідженні 2015 року вчені довели, що обід разом з колегами допомагає поліпшити командні результати.

7. Знайдіть собі наставника

Ваш керівник не повинен бути єдиною людиною, до вказівкам якого ви прислухаєтеся. Успішні лідери часто вибирають для себе наставників або ж спілкуються з колегами, обмінюючись відгуками про роботу.

Це допомагає швидше просуватися по кар'єрних сходах. Вона рекомендує вибрати в якості наставника представника іншої сфери діяльності або іншого відділу вашої компанії.

У найбільш успішних лідерів є друг, який надихає їх брати ініціативу в свої руки. З такими друзями можна регулярно обмінюватися знаннями та порадами, щоб уникнути пасток багатства і слави.

8. Попросіть підлеглих оцінити вас

Не забувайте також отримати фідбек від людей, які знаходяться нижче вас по статусу. Екс-менеджер Google і Apple Кім Скотт радить запитати у підлеглих: «Що мені почати або перестати робити, щоб вам було простіше працювати зі мною?».

Потім потрібно мовчки почекати кілька секунд, поки співробітники зберуться з думками і почнуть висловлювати конструктивну критику.

9. Виступайте на нарадах

Це трохи лякає, але воно того варте. Справляють враження люди, які беруть слово і діляться ідеями.

Право висловлювати думки не зарезервовано тільки за керівниками. Візьміть слово і переконайтеся, що дотримуєтеся баланс. Вам слід не тільки хвалити і підтримувати інших, але і конструктивно критикувати. І ніколи не бійтеся ділитися ідеями. Іноді вони бувають хорошими, іноді - поганими.

10. У кінці робочого дня подумайте про свої досягнення

Це простіше, ніж вам здається. У статті за 2014 рік дослідники з Гарвардської школи бізнесу прийшли до висновку, що людині досить присвятити 15 хвилин письмовою аналізу своїх досягнень, щоб домогтися більшого успіху на роботі.

В одному з досліджень співробітників індійської аутсорсингової компанії розділили на дві групи. Учасники першої в останні 15 хвилин робочого дня продовжували працювати, а учасники другої аналізували свої досягнення за день. Результати показали, що співробітники з другої групи на 23% краще впоралися з фінальним завданням.

11. Сплануйте наступний робочий день

Не чекайте ранку, щоб з'ясувати, над чим вам доведеться працювати. Експерти кажуть, що дуже важливо записати ваші цілі на наступний день.

Ця практика допоможе не фокусуватися весь час на робочих обов'язках і трохи розслабитися. У 2015 році у виданні Journal of Occupational and Organizational Psychology було опубліковано дослідження, в якому вчені прийшли до висновку, що багато людей переставали думати про завдання на наступний день, коли просто записували їх на папері.

Джерело: http://uainfo.org/blognews/1511097778...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
09.07.2025
Судова практика Верховного Суду щодо оподаткування в умовах воєнного стану
Пропонуємо ознайомитися з другим випуском огляду судової практики Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду щодо оподаткування в умовах воєнного стану, підготовленого з нагоди Восьмої міжнародної науково-практичної конференції «Адміністративна юстиція в Україні: проблеми теор...
08.07.2025
Правові гарантії щодо безпеки під час повітряних тривог у період воєнного стану
Першочерговий обов'язок кожної держави – захищати право на життя. Більше за темою: Повітряна тривога: дії та відповідальність роботодавця Попри те, що війна триває четвертий рік, а органами державної влади всіх рівнів неодноразово здійснювалося інформування про заходи безпеки під час повітрян...
08.07.2025
Виробники переробної промисловості отримають гранти на відновлення потужностей після обстрілів
Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти д...
Кращі матеріали