Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

11 порад, щоб досягти успіху на роботі

21.11.2017

Шлях до професійного успіху - довгий і часто непростий. Він поєднує наполегливу роботу, погоню за своєю мрією і знайомства з правильними людьми.

Однак ви можете прямо зараз здійснювати дії, які допоможуть підібратися ближче до своїх цілей.

1. Прокидайтеся вчасно або навіть раніше

Дослідники з Вашингтонського університету прийшли до висновку, що співробітники, які раніше приходять в офіс, сприймаються керівниками як більш відповідальні і отримують кращу оцінку в порівнянні з тими, хто прибуває на роботу пізніше. І навіть якщо спізнився людина затримається в офісі довше, це не вплине на ставлення до нього.

Ось що пишуть вчені в статті для Harvard Business Review:

«У трьох окремих дослідженнях ми знайшли докази дії природного стереотипу: в порівнянні з людьми, які рано приходять на роботу, ті, хто працює довше, на підсвідомому рівні сприймаються як менш відповідальні та ефективні».

Єдиний виняток можливо тільки в тому випадку, якщо ваш бос - «сова» по біоритму. У цій ситуації він може оцінити роботу до пізнього вечора.

2. Приділіть увагу одягу

Вчені припускають, що більш суворий зовнішній вигляд додає впевненості і робить людину більш впливовим в очах оточуючих.

У дослідженні за 2014 рік, опублікованому у виданні Journal of Experimental Psychology, йдеться про цікавий експеримент. Чоловіків розділили на дві групи, одягнувши одних в ділові костюми, а інших - в спортивну форму. Потім їх направили на імпровізовані переговори, де більшого успіху домоглися чоловіки в костюмах.

3. Говоріть з керівником компанії під час перерв

Несподіване перетин з босом під час перерви може для когось здаватися справжнім кошмаром, але це не так.

Якщо ви недостатньо добре знаєте керівника, увійдіть і розкажіть, в якому підрозділі працюєте. Потім вивчите його мову тіла, щоб зрозуміти, наскільки він зацікавлений в продовженні розмови.

Якщо ж ви добре знаєте боса, можна просто запитати: «Які у вас плани на вихідні?».

4. Розплануйте час максимальної продуктивності

Присвятити першу годину робочого дня потрібно найважливішою завданню. В ідеалі в цей час вас не повинні турбувати дзвінки, електронні листи і т.д. Вандеркам називає цей період «сильний годину».

Слід менше часу проводити в електронній пошті і зайнятися важливими справами.

5. Слухайте музику перед початком виконання завдання

Багато хто вважає, що слухання музики в процесі виконання завдань допомагає впоратися з роботою швидше, але дослідники довели, що це не так. У більшості випадків музика знижує продуктивність. Наприклад, в дослідженні 2010 роки люди, які працювали під музику, гірше впоралися із завданнями на запам'ятовування, ніж ті, хто працював в тиші.

Музику слід слухати за 10-15 хвилин до початку роботи. Це допоможе вам розслабитися і зарядитися позитивним настроєм.

6. Пообідайте з колегами

Згідно зі статистикою, 80% співробітників обідають за своїм робочим столом. Однак якщо ви на 15-30 хвилин покинете робоче місце, то обід може виявитися більш корисним. Експерти кажуть, що після зміни обстановки у людей прокидається креативність і тяга до інновацій.

У дослідженні 2015 року вчені довели, що обід разом з колегами допомагає поліпшити командні результати.

7. Знайдіть собі наставника

Ваш керівник не повинен бути єдиною людиною, до вказівкам якого ви прислухаєтеся. Успішні лідери часто вибирають для себе наставників або ж спілкуються з колегами, обмінюючись відгуками про роботу.

Це допомагає швидше просуватися по кар'єрних сходах. Вона рекомендує вибрати в якості наставника представника іншої сфери діяльності або іншого відділу вашої компанії.

У найбільш успішних лідерів є друг, який надихає їх брати ініціативу в свої руки. З такими друзями можна регулярно обмінюватися знаннями та порадами, щоб уникнути пасток багатства і слави.

8. Попросіть підлеглих оцінити вас

Не забувайте також отримати фідбек від людей, які знаходяться нижче вас по статусу. Екс-менеджер Google і Apple Кім Скотт радить запитати у підлеглих: «Що мені почати або перестати робити, щоб вам було простіше працювати зі мною?».

Потім потрібно мовчки почекати кілька секунд, поки співробітники зберуться з думками і почнуть висловлювати конструктивну критику.

9. Виступайте на нарадах

Це трохи лякає, але воно того варте. Справляють враження люди, які беруть слово і діляться ідеями.

Право висловлювати думки не зарезервовано тільки за керівниками. Візьміть слово і переконайтеся, що дотримуєтеся баланс. Вам слід не тільки хвалити і підтримувати інших, але і конструктивно критикувати. І ніколи не бійтеся ділитися ідеями. Іноді вони бувають хорошими, іноді - поганими.

10. У кінці робочого дня подумайте про свої досягнення

Це простіше, ніж вам здається. У статті за 2014 рік дослідники з Гарвардської школи бізнесу прийшли до висновку, що людині досить присвятити 15 хвилин письмовою аналізу своїх досягнень, щоб домогтися більшого успіху на роботі.

В одному з досліджень співробітників індійської аутсорсингової компанії розділили на дві групи. Учасники першої в останні 15 хвилин робочого дня продовжували працювати, а учасники другої аналізували свої досягнення за день. Результати показали, що співробітники з другої групи на 23% краще впоралися з фінальним завданням.

11. Сплануйте наступний робочий день

Не чекайте ранку, щоб з'ясувати, над чим вам доведеться працювати. Експерти кажуть, що дуже важливо записати ваші цілі на наступний день.

Ця практика допоможе не фокусуватися весь час на робочих обов'язках і трохи розслабитися. У 2015 році у виданні Journal of Occupational and Organizational Psychology було опубліковано дослідження, в якому вчені прийшли до висновку, що багато людей переставали думати про завдання на наступний день, коли просто записували їх на папері.

Джерело: http://uainfo.org/blognews/1511097778...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня змінюються правила працевлаштування осіб з інвалідністю Держстат оприлюднив звітність-2026: що та коли подаватимемо Закон про Держбюджет–2026 підписано Президентом До 1 лютого бронювання займатиме тільки 24 години Бронювання для бізнесу: 45-д...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
17.12.2025
Підтримка агросектору в 2026 році: ключові напрями та обсяги фінансування
Чи зберігатимуться грантові програми та фінансова підтримка для агросектору у 2026 році? Більше за темою: Як показати в обліку повернення комісії банком? Банківська таємниця: чи мають доступ податківці? З дати оформлення податкової накладної минуло 365 днів: чи може платник ПДВ скористатися подат...
16.12.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 15.12.2025
Дайджест містить цікаві тендерні можливості у країнах ЄС в рамках Угоди про публічні закупівлі СОТ. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибу...
16.12.2025
Україна та Німеччина підписали Декларацію щодо підтримки реформ ринку праці
Мінекономіки та Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини підписали Декларацію про наміри щодо підтримки реформ ринку праці через новостворену програму JobConnect, сприяючи соціально-економічному розвитку України та її шляху до європейської інтеграції. Більше за ...
Кращі матеріали