Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Подарункові сертифікати для працівників і партнерів: облік та оподаткування

Ситуація. Підприємство – платник податку на прибуток та ПДВ вирішило придбати подарункові сертифікати на товари, щоб роздати своїм працівникам як заохочення, а також безплатно передати партнерам компанії для зміцнення подальшого партнерства.

Про що стаття? Ми розглянемо:

  • яким об’єктом обліку є придбаний підприємством подарунковий сертифікат;
  • якими бухгалтерськими записами та документами оформляють його безплатну передачу;
  • які податкові наслідки виникають у підприємства, що передає сертифікати своїм працівникам і партнерам;
  • який податковий статус партнера – отримувача сертифіката може створити підприємству податкові проблеми.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Зміст
Статті за темою
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
09.10.2025
Поворотну фінансову допомогу отримано від засновника: як погасити заборгованість, якщо немає грошей?
Зі статті ви дізнаєтеся, яким чином можна погасити заборгованість юрособи щодо поворотної фінансової допомоги перед своїм засновником, якщо підприємство не має необхідної суми, а строк повернення боргу за договором уже настав. Ситуація, коли засновник надає своєму підприємству фінансову допомогу, до...
08.10.2025
Придбання сонячної електростанції за рахунок банківського кредиту: облік процентів та комісії
Кредит було взято в банку для придбання основного засобу. Пояснимо, як відобразити в обліку підприємства проценти за кредитом, а також суму банківської комісії, сплаченої під час отримання кредиту. Ситуація. Підприємство отримало в українському банку кредит строком на 24 місяці для придбання сонячно...
Популярне
07.08.2025
Атестація медпрацівників: новий порядок від МОЗ
У зв’язку із затвердженням МОЗ нового Порядку проведення атестації у статті розглянуто: кого треба перевести на нові посади; як нараховуватимуть бали безперервного профрозвитку; які перехідні моменти передбачено тощо. МОЗ затвердило новий Порядок проведення атестації працівників охорони здоров...
24.10.2025
Процедура перетворення КНП у комунальні некомерційні товариства: важливі нюанси
Законом від 09.01.2025 № 4196-ІХ передбачено трирічний перехідний період для зміни організаційно-правової форми комунального некомерційного підприємства (КНП) у комунальне некомерційне товариство (КНТ). Зміна проводиться за спрощеною процедурою. Детальніше про важливі нюанси читайте у статті.  ...
05.09.2025
Чи повинне КНП узгоджувати з ОМС капітальний ремонт і поліпшення майна?
Розглянуто, чи повинне КНП погоджувати із засновником (органом ОМС) ремонт та поліпшення комунального майна, наданого в оперативне управління. Чи повинне комунальне некомерційне підприємство (далі – КНП) погоджувати із засновником (органом ОМС) ремонт та поліпшення комунального майна, наданого...
Нове
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
23.10.2025
Інвентаризацію не проведено: які наслідки загрожують підприємству?
У статті розповімо, які негативні наслідки, зокрема штрафи, можуть очікувати на підприємство, яке не провело інвентаризацію. Перелік випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим, наведено в п. 7 розд. I Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказ...
23.10.2025
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
У статті розповімо, як обкладаються ПДВ нестачі та надлишки, виявлені під час інвентаризації. Під час інвентаризації можуть бути виявлені надлишки та нестачі ТМЦ, придбаних як із ПДВ, так і без нього. Тому важливо знати, які наслідки це матиме для податкових зобов’язань та як оформити докуме...
Кращі матеріали