Інвентаризація в КНП
Річна інвентаризація: організація, проведення, відображення результатів і відповідальність
Інвентаризація у бюджетних установах
Кінець року для бухгалтера завжди пов’язаний із проведенням інвентаризації напередодні складання річної звітності. Особливо цей етап є важливим для новостворених підприємств. У цій статті ми розглянемо, як провести інвентаризацію в медичному закладі – комунальному некомерційному підприємстві (далі – КНП).
Насамперед нагадаємо, що КНП є медзакладом, утвореним унаслідок реорганізації бюджетних установ охорони здоров’я, що були суб’єктом держсектору й розпорядниками коштів відповідного місцевого бюджету.
На сьогодні медзаклади-КНП мають статус суб’єкта господарської діяльності з постачання медичних послуг населенню і можуть бути лише одержувачами бюджетних коштів за певними бюджетними програмами з охорони здоров’я. Тобто вони не є розпорядниками бюджетних коштів.
Проведення інвентаризації в медзакладах-КНП характерне тим, що потрібно перевіряти наявність усього майна, у тому числі й медвиробів та лікувальних засобів. Тому порядок проведення інвентаризації активів і зобов’язань та оформлення її результатів у КНП регулюють такі документи:
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року