• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Інвентаризація в КНП

06.11.2019 508 0 0

Інвентаризація у бюджетних установах

Кінець року для бухгалтера завжди пов’язаний із проведенням інвентаризації напередодні складання річної звітності. Особливо цей етап є важливим для новостворених підприємств. У цій статті ми розглянемо, як провести інвентаризацію в медичному закладі – комунальному некомерційному підприємстві (далі – КНП).

Насамперед нагадаємо, що КНП є медзакладом, утвореним унаслідок реорганізації бюджетних установ охорони здоров’я, що були суб’єктом держсектору й розпорядниками коштів відповідного місцевого бюджету.

На сьогодні медзаклади-КНП мають статус суб’єкта господарської діяльності з постачання медичних послуг населенню і можуть бути лише одержувачами бюджетних коштів за певними бюджетними програмами з охорони здоров’я. Тобто вони не є розпорядниками бюджетних коштів.

Проведення інвентаризації в медзакладах-КНП характерне тим, що потрібно перевіряти наявність усього майна, у тому числі й медвиробів та лікувальних засобів. Тому порядок проведення інвентаризації активів і зобов’язань та оформлення її результатів у КНП регулюють такі документи:

  • наказ Мінфіну від 17.06.15 р. № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» (далі – Наказ № 572);
  • Методичні рекомендації ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров’я, затверджені наказом МОЗ від 09.09.14 р. № 635 (далі – Методрекомендації № 635);
  • Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі – Положення № 879).

Повна версія доступна тільки передплатникам