Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Працевлаштування осіб з інвалідністю: як роботодавцеві отримати компенсацію?

13.09.2023 229 0 2

Суть питання. Роботодавці (підприємства та підприємці), які мають не менше 8 штатних працівників, зобов’язані виконувати норматив із працевлаштування осіб з інвалідністю (це вимога ст. 19 Закону від 21.03.1991 № 875-XII «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»). Невиконання цього нормативу може обернутися для роботодавців серйозними фінансовими втратами через накладення адміністративно-господарських санкцій (див. наші публікації на цю тему в «Працевлаштування осіб з інвалідністю: відповідаємо на запитання роботодавців»  та «Штрафи за недотримання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю: чи правомірні дії Фонду?»).

Що змінилося? Тепер у разі виконання нормативу роботодавці зможуть не лише уникнути штрафних санкцій, а й отримати компенсацію за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю (далі – компенсація).

Про що стаття? Ми докладно розглянемо, за яких умов роботодавець може отримати таку компенсацію та що потрібно зробити для її отримання.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали