Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Переведення працівників: оформляємо правильно

Для здійснення кадрових перестановок КЗпП передбачена можливість переведення працівника з однієї роботи на іншу. Як правильно документально оформити переведення працівника, ви дізнаєтеся із цієї консультації.

Будь-яке переведення працівника (у рамках одного підприємства або на інше підприємство, постійне або тимчасове) оформляється наказом (розпорядженням) керівника підприємства, у якому повинні бути зазначені:

  • П. І. Б. працівника, якого переводять;
  • обіймана працівником посада;
  • посада, на яку працівника переводять, якщо переведення здійснюється в рамках одного підприємства;
  • період, на який переводять працівника (якщо працівника переводять на іншу посаду на період відсутності основного працівника, якщо переведення обумовлене необхідністю переведення працівника на легку працю, простоєм або необхідністю запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії, інших обставин, що ставлять під загрозу життя та нормальні умови життя людей);
  • дата, з якої працівника переводять на іншу посаду або звільняють у зв'язку з переведенням на інше підприємство;
  • причини переведення.

Залежно від підстав для переведення працівника крім наказу (розпорядження) про переведення підприємству будуть необхідні інші документи, що підтверджують згоду працівника на переведення, а в окремих випадках – і підстава для переведення.

Переведення в межах одного підприємства може ініціювати як працівник, так і підприємство. Розглянемо порядок оформлення в кожному випадку.

Переведення з ініціативи працівника

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
05.06.2025
Як оформити на роботу директора: правила та нюанси
У статті розглянуто, яких законодавчих вимог потрібно дотримуватись при призначенні директора підприємства, а також наведено алгоритм дій при оформленні трудових відносин з директором. Якщо функції керівника підприємства виконуватиме найманий працівник, то при призначенні такої особи на посаду дирек...
06.05.2025
Приймаємо на роботу осіб з інвалідністю: правила, пільги, нюанси
Багато роботодавців укладають трудові договори з особами, які мають інвалідність. Прийняття на роботу таких осіб у необхідній кількості дозволяє роботодавцю виконати норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (далі – норматив), встановлений Законом від 21.03.1991 № 87...
17.04.2025
Оформлення тимчасового переведення в разі простою
Під час простою, який запроваджується на підприємствах з різних причин, роботодавці можуть тимчасово переводити працівників на інші посади (роботи). Розглянемо, за яких умов це допускається і які документи потрібно оформити для правомірного переведення працівників на період простою. Під час простою,...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
05.06.2025
Як оформити на роботу директора: правила та нюанси
У статті розглянуто, яких законодавчих вимог потрібно дотримуватись при призначенні директора підприємства, а також наведено алгоритм дій при оформленні трудових відносин з директором. Якщо функції керівника підприємства виконуватиме найманий працівник, то при призначенні такої особи на посаду дирек...
03.06.2025
Підприємство працевлаштовує переселенців: як отримати компенсацію від держави
У статті розглянуто, в яких випадках роботодавець має право отримати грошову компенсацію за працевлаштування тимчасово переміщений осіб, а також надано відповіді на запитання щодо порядку оформлення такої компенсації.  Підприємство приймає на роботу декількох працівників, які тимчасово переїхал...
03.06.2025
Штрафонебезпечні помилки з ПДФО та військового збору в Об’єднаному звіті
Після запровадження воєнного стану були певні послаблення в застосуванні штрафних санкцій, зокрема, стосовно подання податкової звітності. Проте нині штрафи застосовуються як за несвоєчасне подання Об’єднаного звіту, так і за порушення щодо нарахування та сплати ПДФО й військового збору.Тож ро...
Кращі матеріали