Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Переведення працівників: оформляємо правильно

Для здійснення кадрових перестановок КЗпП передбачена можливість переведення працівника з однієї роботи на іншу. Як правильно документально оформити переведення працівника, ви дізнаєтеся із цієї консультації.

Будь-яке переведення працівника (у рамках одного підприємства або на інше підприємство, постійне або тимчасове) оформляється наказом (розпорядженням) керівника підприємства, у якому повинні бути зазначені:

  • П. І. Б. працівника, якого переводять;
  • обіймана працівником посада;
  • посада, на яку працівника переводять, якщо переведення здійснюється в рамках одного підприємства;
  • період, на який переводять працівника (якщо працівника переводять на іншу посаду на період відсутності основного працівника, якщо переведення обумовлене необхідністю переведення працівника на легку працю, простоєм або необхідністю запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії, інших обставин, що ставлять під загрозу життя та нормальні умови життя людей);
  • дата, з якої працівника переводять на іншу посаду або звільняють у зв'язку з переведенням на інше підприємство;
  • причини переведення.

Залежно від підстав для переведення працівника крім наказу (розпорядження) про переведення підприємству будуть необхідні інші документи, що підтверджують згоду працівника на переведення, а в окремих випадках – і підстава для переведення.

Переведення в межах одного підприємства може ініціювати як працівник, так і підприємство. Розглянемо порядок оформлення в кожному випадку.

Переведення з ініціативи працівника

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
14.11.2025
Призупинення дії трудового договору: документальне оформлення
У статті розглянуто, які документи потрібно оформити для призупинення дії трудового договору. Призупинення дії трудового договору: застосовуємо нові правила У статті ми розповімо, які документи і як саме потрібно їх оформити для призупинення трудового договору. Загальні правила Правила призупинення...
14.11.2025
Змінний режим роботи
У статті розповідаємо про порядок запровадження змінного режиму роботи та умови його застосування. Режими роботи та робочого часу: установлення та особливості Режими роботи та робочого часу Режими роботи та робочого часу на підприємстві Змінний режим роботи – це організація праці, за якої пр...
16.10.2025
Перебування у відрядженні: як підтвердити фактичну кількість днів
Вимога щодо наявності одного чи декількох документальних доказів перебування особи у відрядженні часто є проблемою для бухгалтера. Особливої гостроти вона набуває, якщо працівник направляється у відрядження на автомобілі. Адже в такому разі може не бути жодних документів, що підтверджують проїзд та/...
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
02.12.2025
Відпустка за роботу зі шкідливими і важкими умовами праці: кому та як оформити?
У статті розглянемо у якому порядку працівникам надається додаткова щорічна відпустка за роботу зі шкідливими та важкими умовами праці. Із цієї статті ви дізнаєтесь, у яких випадках роботодавець зобов’язаний надати співробітникові додаткову щорічну відпустку за роботу зі шкідливими і важкими у...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
19.12.2025
Завершення робочого року: що треба зробити кадровику
У грудні кадровик має безліч завдань, які потрібно виконати до кінця року: крім упорядкування справ поточного року, скласти графік відпусток, штатний розпис, робочі плани на наступний рік, план з військового обліку тощо. Що треба знати для виконання цих завдань, читайте у статті. У грудні кадровик м...
19.12.2025
Зміни щодо бронювання та отримання підприємством статусу критично важливого
У статті розповідаємо про чергові зміни в порядку бронювання та отриманні підприємством статусу критично важливого. Постановою КМУ від 08.12.2025 № 1608 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час» (далі – Постанова № 1608), яка наб...
18.12.2025
Які відпустки «згорають» наприкінці року?
У статті нагадаємо, на відпустки яких видів потрібно звернути увагу в кінці року, оскільки вони не переносяться на наступний. Наближається кінець календарного року. І це період не тільки для підбиття підсумків роботодавцем, а ще й останні можливості надати деяким працівникам відпустки, які «зг...
Кращі матеріали