Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Переведення працівників: оформляємо правильно

Для здійснення кадрових перестановок КЗпП передбачена можливість переведення працівника з однієї роботи на іншу. Як правильно документально оформити переведення працівника, ви дізнаєтеся із цієї консультації.

Будь-яке переведення працівника (у рамках одного підприємства або на інше підприємство, постійне або тимчасове) оформляється наказом (розпорядженням) керівника підприємства, у якому повинні бути зазначені:

  • П. І. Б. працівника, якого переводять;
  • обіймана працівником посада;
  • посада, на яку працівника переводять, якщо переведення здійснюється в рамках одного підприємства;
  • період, на який переводять працівника (якщо працівника переводять на іншу посаду на період відсутності основного працівника, якщо переведення обумовлене необхідністю переведення працівника на легку працю, простоєм або необхідністю запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії, інших обставин, що ставлять під загрозу життя та нормальні умови життя людей);
  • дата, з якої працівника переводять на іншу посаду або звільняють у зв'язку з переведенням на інше підприємство;
  • причини переведення.

Залежно від підстав для переведення працівника крім наказу (розпорядження) про переведення підприємству будуть необхідні інші документи, що підтверджують згоду працівника на переведення, а в окремих випадках – і підстава для переведення.

Переведення в межах одного підприємства може ініціювати як працівник, так і підприємство. Розглянемо порядок оформлення в кожному випадку.

Переведення з ініціативи працівника

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
05.06.2025
Як оформити на роботу директора: правила та нюанси
У статті розглянуто, яких законодавчих вимог потрібно дотримуватись при призначенні директора підприємства, а також наведено алгоритм дій при оформленні трудових відносин з директором. Якщо функції керівника підприємства виконуватиме найманий працівник, то при призначенні такої особи на посаду дирек...
06.05.2025
Приймаємо на роботу осіб з інвалідністю: правила, пільги, нюанси
Багато роботодавців укладають трудові договори з особами, які мають інвалідність. Прийняття на роботу таких осіб у необхідній кількості дозволяє роботодавцю виконати норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (далі – норматив), встановлений Законом від 21.03.1991 № 87...
17.04.2025
Оформлення тимчасового переведення в разі простою
Під час простою, який запроваджується на підприємствах з різних причин, роботодавці можуть тимчасово переводити працівників на інші посади (роботи). Розглянемо, за яких умов це допускається і які документи потрібно оформити для правомірного переведення працівників на період простою. Під час простою,...
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
02.07.2025
Оплата практики учнів закладів професійної освіти та керівників практики
Практика учнів закладів професійної освіти в деяких випадках є оплачуваної, та керівник практики на підприємстві також має отримати відповідну оплату. Які є умови для оплати практики та як це відобразити у звітності, розповімо у статті.  Щодо оплати часу виробничої практики учнів професійного н...
02.07.2025
Практика учнів закладів професійної освіти на підприємстві та її оформлення
Виробничу практику учні закладів професійної освіти, як правило, проходять на підприємствах. Порядок оформлення та умови проходження такої практики мають свої особливості, про які ми розповідаємо у статті  Виробнича практика учнів закладів професійної освіти є невід’ємною частиною навчаль...
01.07.2025
Діюче підприємство починає формувати резерв відпусткових: які наслідки
У статті надано рекомендації, як почати формувати резерв у разі його неформування через помилку та в разі переходу з мікропідприємств у малі.Часто підприємства, які раніше нехтували своїм обов'язком створювати резерв, вирішують зробити це з початку звітного року. Але стартувати треба правильно, адже...
Кращі матеріали