• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Нещасний випадок на підприємстві: що повинен знати роботодавець

Анна Левченко

08.11.2016 210 0 1

Про що повинен знати роботодавець, які дії зобов'язаний виконати та які документи скласти, якщо на підприємстві стався нещасний випадок, ми розповімо в даній консультації.

Загальні положення

Закон № 1105 визначає нещасний випадок (далі – НВ) як подію, що сталася в процесі виконання працівником своїх трудових обов'язків і внаслідок якої була заподіяна шкода здоров'ю працівника або настала його смерть (п. 5 ч. 1 ст. 1). Розслідування НВ проводиться відповідно до Порядку № 1232.

Розрізняють декілька видів НВ. Класифікацію НВ за тими або іншими критеріями наведено в додатку 4 до Порядку № 1232, а саме:

1) за кількістю потерпілих (груповий або одиночний);

2) виходячи з наслідків (із тимчасовою, частковою, повною втратою працездатності, із летальним результатом, зі зникненням працівника);

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали