Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як розрахувати індексацію для нової штатної одиниці, якщо на підприємстві вже є така посада?

На підприємстві до січня 2016 року числилася одна штатна одиниця економіста, на якій із жовтня 2014 року працює фахівець, оклад йому не підвищувався. Додатково в січні введено нову (другу) штатну одиницю економіста, на яку в квітні прийнято нового працівника. Який ІСЦ слід застосовувати для новоприйнятого працівника: такий самий, як для «старого» економіста, чи розраховувати окремо?

Розраховувати окремо.

З 01.12.15 р. порядок проведення індексації полягає в тому, що розрахунок індексу прив'язаний до конкретної посади (штатної одиниці), яку обіймає працівник.

Оскільки новий працівник прийнятий на посаду (економіста), яка була відкрита в січні, то для нього січень уважатиметься місяцем останнього підвищення окладу. Отже, починаючи з лютого для цього працівника слід розраховувати ІСЦ.

А ось якщо, наприклад, цей працівник звільниться і на його місце прийде інший (при цьому оклад за посадою не буде підвищено), то місяцем підвищення окладу за цією посадою також уважатиметься січень 2016 року. Тобто для наступного нового працівника, який обійме цю посаду, не треба буде розраховувати наново ІСЦ.

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 2
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
23.10.2025
Інвентаризація кредиторської та дебіторської заборгованості
У статті розповімо про особливості проведення інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства. Інвентаризація розрахунків підприємства є одним з етапів суцільної інвентаризації, яка проводиться перед складанням річної фінансової звітності. Інвентаризація дебіторської та кре...
Нове
14.11.2025
У воєнний період підприємство змінює режим роботи: як оформити відносини із працівниками
У статті розповімо, як підприємству змінити режим роботи та якими документами це оформити. Під час воєнного стану багато підприємств установлюють персоналу режим неповного робочого дня. Такий крок зазвичай викликаний економічними факторами (наприклад, скоротилася кількість замовлень, але підприємств...
14.11.2025
Призупинення дії трудового договору: документальне оформлення
У статті розглянуто, які документи потрібно оформити для призупинення дії трудового договору. Призупинення дії трудового договору: застосовуємо нові правила У статті ми розповімо, які документи і як саме потрібно їх оформити для призупинення трудового договору. Загальні правила Правила призупинення...
14.11.2025
Чи можна встановлювати додаткові вихідні дні замість святкових?
У статті ми з’ясували, чи правомірно під час дії воєнного стану встановлювати на підприємстві додаткові вихідні або святкові дні та як це правильно зробити. Під час воєнного стану не діє норма ст. 73 КЗпП, якою встановлено святкові й неробочі дні в мирний час. Також не застосовуються норми ч. ...
Кращі матеріали