Як підприємець заповнює трудові книжки своїх працівників
Акценти статті:
- як роботодавцеві-підприємцю правильно заповнити трудову книжку працівника і коли починати її вести;
- що робити, коли в трудовій книжці виявлені помилки (неточності) у записах.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які пропрацювали у роботодавця більше 5 днів (ч. 2 ст. 48 КЗпП), якщо з ними був укладений безстроковий або строковий трудовий договір.
Правила ведення трудових книжок викладені в Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженій спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58).
Не ведуться трудові книжки:
- на осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовим договором, оскільки вони є виконавцями, а не найманими працівниками (лист Мінсоцполітики від 20.04.12 р. № 64/06/187-12, далі – Лист № 64);
- на фізосіб-підприємців (самозайнятих осіб). Запис про період ведення фізособою підприємницької діяльності не вноситься до трудової книжки (лист Мінсоцполітики від 29.06.16 р. № 3475/0/10-16/06).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року