Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як правильно оформити звільнення директора?

На підприємстві плануються зміни у зв'язку зі зміною власника підприємства, який був одночасно директором. Тепер директор звільняється. Чи є особливості в оформленні такого звільнення? Чи потрібно повідомляти держоргани про це звільнення і в які строки? Чи треба переукладати всі договори, які були підписані старим директором, чи вони дійсні до кінця строку їх дії?

Нагадаємо, що відомості про керівника підприємства містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань (далі – ЄДР). Тому при звільненні з роботи директора є певні особливості, про які слід пам'ятати підприємству.

Звичайно, при звільненні директора (як і будь-якого іншого працівника) роботодавець зобов'язаний виконати загальні вимоги трудового законодавства, а саме:

видати наказ про звільнення із зазначенням у ньому підстав для звільнення і з посиланням на відповідну норму КЗпП;

ознайомити з наказом працівника під підпис;

внести запис про звільнення до трудової книжки працівника на підставі виданого наказу;

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали