Виправлення помилок у трудовій книжці
Кадрові документи для «трудових» перевірок
Трудова книжка – важливий документ для кожного працівника. І якщо в трудовій книжці виявлено помилки, то їх обов'язково потрібно виправити. Як це правильно зробити, розповімо в консультації.
Яким нормативним документом регулюється порядок унесення виправлень і змін до трудової книжки?
При внесенні виправлень до трудової книжки потрібно керуватися п. 2.6–2.10 Інструкції № 58.
Хто може виправити помилку?
Виправляти помилки в трудових книжках працівників можуть тільки ті роботодавці, які допустили неточності (п. 2.6 Інструкції № 58). Однак новий роботодавець зобов'язаний надати працівнику необхідну допомогу.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року