Виправлення помилок у трудовій книжці
Кадрові документи для «трудових» перевірок
Трудова книжка – важливий документ для кожного працівника. І якщо в трудовій книжці виявлено помилки, то їх обов'язково потрібно виправити. Як це правильно зробити, розповімо в консультації.
Яким нормативним документом регулюється порядок унесення виправлень і змін до трудової книжки?
При внесенні виправлень до трудової книжки потрібно керуватися п. 2.6–2.10 Інструкції № 58.
Хто може виправити помилку?
Виправляти помилки в трудових книжках працівників можуть тільки ті роботодавці, які допустили неточності (п. 2.6 Інструкції № 58). Однак новий роботодавець зобов'язаний надати працівнику необхідну допомогу.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року