Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи повинен роботодавець займатися пошуком працівників з інвалідністю для виконання нормативу

04.06.2020 566 0 0

Нагадаємо, що норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (далі – норматив) установлено ст. 19 Закону від 21.03.91 р. № 875-XII (далі – Закон № 875). Так, якщо за основним місцем роботи оформлено:

  • від 8 до 25 працівників – роботодавець зобов'я­заний прийняти на роботу одного співробітника з інвалідністю;
  • більше 25 працівників – тоді норматив становить 4 % середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік.

Норматив зобов'язані виконувати всі роботодавці (як юрособи, так і фізособи-підприємці), у яких чисельність основних працівників становить не менше 8 чоловік.

Як тільки чисельність основних працівників досягне 8 чоловік, роботодавець має зареєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів (далі – Фонд). Це потрібно зробити до 1 лютого наступного року.

Щоб відзвітувати про виконання нормативу, роботодавець повинен подати Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПI (річна) (далі – Звіт). Форма Звіту та інструкція щодо його заповнення затверджені наказом Мінпраці та соцполітики від 10.02.07 р. № 42 (далі – Наказ № 42).

Якщо роботодавець не зареєструвався у відповідному відділенні Фонду, він може зробити це безпосередньо перед поданням Звіту. Чинним законодавством відповідальності за недотримання строків реєстрації не передбачено.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали