Директор або головний бухгалтер іде у відпустку: нюанси оформлення
Директор і головний бухгалтер мають таке саме право на відпустку, як і інші працівники. Однак оформлення відпустки цих посадових осіб має свої особливості. Адже у зв'язку з їх тимчасовою відсутністю виникає низка запитань: хто може виконувати обов'язки директора та головбуха у випадку їх відсутності, чи потрібно про таку тимчасову заміну повідомляти держреєстратора, податкову та інші держоргани і т. д. У консультації розповімо про всі нюанси даної процедури, які можуть виникати на практиці.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року