Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чайові в ресторані: правові, обліково-податкові та зарплатні наслідки

14.06.2024 61 0 0

Традиція чайових виникла в Англії та поширилася світом. Є кілька речей, які мотивують відвідувачів закладів ресторанного господарства залишити чайові. Це може бути спроба заохотити персонал краще обслужити наступного разу, віддячити за старанну працю або отримати суспільне схвалення. Іноді ресторани прописують рекомендований відсоток чайових. Наскільки законно вимагати плату за обслуговування клієнтів? Чи це лише рекомендація? Як відобразити її в чеку РРО/ПРРО? Які наслідки чайових в оподаткуванні та бухгалтерському обліку? А головне – як трансформувати плату за обслуговування в зарплату працівника закладу? Відповіді на ці та інші запитання – у нашому матеріалі.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали