Чайові в ресторані: правові, обліково-податкові та зарплатні наслідки
Традиція чайових виникла в Англії та поширилася світом. Є кілька речей, які мотивують відвідувачів закладів ресторанного господарства залишити чайові. Це може бути спроба заохотити персонал краще обслужити наступного разу, віддячити за старанну працю або отримати суспільне схвалення. Іноді ресторани прописують рекомендований відсоток чайових. Наскільки законно вимагати плату за обслуговування клієнтів? Чи це лише рекомендація? Як відобразити її в чеку РРО/ПРРО? Які наслідки чайових в оподаткуванні та бухгалтерському обліку? А головне – як трансформувати плату за обслуговування в зарплату працівника закладу? Відповіді на ці та інші запитання – у нашому матеріалі.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року