Замовник відмовився від подальшого отримання послуги: чи треба повертати йому передоплату?
Наше підприємство надає інформаційно-консультаційні послуги за договором. Один із замовників перерахував 100%-ву передоплату за послуги, які мали надаватися йому в період з 01.01.2023 по 31.12.2023. За фактом цей замовник отримував послуги в період з 01.01.2023 по 31.10.2023, а з 01.11.2023 вирішив відмовитися від договору. Чи повинні ми в цій ситуації повернути замовникові частину передоплати, яка мала піти на оплату послуг за листопад і грудень.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року