Виконання робіт із матеріалу замовника: чи повинен підрядник повернути залишки?
Наше підприємство планує укласти з підрядником договір на виготовлення меблів (матеріал наш). Чи повинен підрядник відзвітувати після виконання робіт про кількість використаного матеріалу і повернути нам невикористані залишки (якщо вони будуть)? І хто несе відповідальність за збереження матеріалу після його передання підрядникові?
Хто відповідатиме, якщо матеріал замовника пошкоджено або загублено завдяки випадку?
Про які нюанси ще слід знати замовникові та підрядникові?
Припустимо, підрядник вчасно не повідомить замовника, що матеріал не придатний для виконання замовлення, але згодом саме цією причиною пояснить або зрив строків виконання замовлення, або погану якість виготовлених меблів. Чи можна буде стягнути з нього збитки в цьому випадку?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року