Облік товару при сезонних розпродажах
26.08.2015 344 0 0
Для проведення рекламних акцій, продажу неходового в цьому сезоні товару, збільшення оборотного капіталу і в інших випадках підприємства влаштовують розпродажі та надають покупцям знижки з ціни реалізації товару. Щоб правильно відобразити такі операції в бухгалтерському обліку, потрібно поклопотатися про підтвердні первинні документи.
По-перше, слід видати наказ про проведення розпродажу, у якому слід зазначити мету проведення розпродажу, а також строки та місце його проведення, перелік товарів, що підлягають розпродажу, умови та форму надання знижок (загальний відсоток від покупки, знижки на другий або третій товар у чеку, збільшення відсотка при збільшенні суми покупки, фіксована сума при пред'явленні купона тощо).
По-друге, підприємство повинне публічно проінформувати потенційних покупців про умови проведення розпродажу. Наприклад, розмістити цю інформацію на своїх вітринах, на сайті підприємства або дати рекламу в ЗМІ.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року