Облік витрат на організацію виробництва
Для того щоб розпочати виробляти продукцію (виконувати роботи, надавати послуги), підприємству найчастіше недостатньо мати тільки основні засоби, сировину та персонал. Можливо, йому доведеться придбати ліцензію, розробити технічні умови (далі – ТУ), отримати різні документи дозвільного характеру, підтвердити відповідність продукції, що випускається, технічним регламентам і т. п. У консультації розглянемо, як відобразити в обліку підприємства витрати, пов’язані із цими заходами.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року