Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потребують витрат на свою експлуатацію, причому чималих. Деякі із цих витрат, із точки зору бухобліку та оподаткування, ніяких запитань не викликають. Проте інші завжди були під пильною увагою контролерів. Тому переконатися зайвий раз, що все робиться правильно, не зашкодить. У цій статті поговоримо про окремі витрати, пов’язані з експлуатацією автомобілів, що належать підприємству на праві власності, праві оренди або за іншими підставами.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року