Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Рекламні послуги: як правильно скласти договір

15.08.2018 2193 0 1

При складанні договору на надання рекламних послуг слід керуватися загальними правилами, установленими для договору на надання послуг. Водночас реклама – специфічний вид послуг, і при укладанні договорів, предметом яких виступають рекламні послуги, потрібно враховувати деякі нюанси. Про це й ітиметься в даній консультації.

Згідно з договором на надання рекламних послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцю цю послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 ЦК).

Якими нормами законодавства потрібно керуватися при укладанні даного договору?

Крім ЦК, у якому послугам присвячена гл. 63, при наданні рекламних послуг потрібно керуватися також спеціальним у сфері реклами Законом № 270.

Цей закон передбачає загальні вимоги до реклами і залежно від місця розміщення реклами – особливі вимоги до її різновидів (рекламі на транспорті, у ЗМІ, на телебаченні і т. д.). Крім того, Закон № 270 установлює спеціальні вимоги до реклами окремих видів товарів, наприклад лікарських засобів, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Урахуйте, що відповідальність за порушення законодавства про рекламу можуть нести як замовники реклами, так і її виробники та розповсюджувачі. Відповідні штрафи введено ст. 27 Закону № 270, а порядок їх застосування затверджено Постановою № 693.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали