Нормативна база:
- Цивільний кодекс (далі – ЦК);
- Податковий кодекс (далі – ПК);
- Закон від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі – Закон № 270);
- Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996).
Рекламою є інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та будь-яким способом, призначена для формування обізнаності споживачів реклами або підтримання їх інтересу до такої особи чи товару (ст. 1 Закону № 270).
Зверніть увагу: розміщення інформації про виробника товару або товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачу, рекламою не вважається (п. 7 ст. 8 Закону № 270).
За способом розміщення рекламу можна поділити на два види (ст. 1 Закону № 270):
-
внутрішня – розміщується всередині будівель, споруд;
-
зовнішня – розміщується на спеціальних стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Зовнішня реклама в населених пунктах розміщується на підставі дозволу органу виконавчої влади (п. 1 ст. 16 Закону № 270).