• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Витрати на догляд за спецодягом

Юлия Гужел

29.05.2018 239 0 1

Спецодяг: оформлення та облік

Із цієї статті ви дізнаєтеся: за чий рахунок повинні здійснюватися прання, чищення, ремонт, дезінфекція та інші види догляду та утримання спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту (далі – ЗІЗ).

Що можна зробити на практиці: передачу ЗІЗ у ремонт, для прання та інших робіт оформити передбаченим для цих цілей документом і відобразити в бухгалтерському обліку.

Роботодавець зобов'язаний не просто забезпечувати працівників безплатним спецодягом, але й утримувати цей одяг у порядку. Заходи щодо догляду й обслуговування спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ описані в розд. VI Положення, затвердженого наказом Держкомітету з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 24.03.08 р. № 53 (далі – Положення № 53).

Зазначимо декілька важливих вимог, передбачених у Положенні № 53, про які повинен пам'ятати роботодавець: необхідний догляд (чищення, хімчистка, прання, обезпилювання, дегазація, дезактивація, дезінфекція, знешкодження, ремонт тощо) за ЗІЗ протягом строку їх експлуатації працівниками забезпечує підприємство-роботодавець за свій рахунок і в строки, передбачені інструкціями з експлуатації, з огляду на виробничу необхідність (п. 6.6);

  • якщо роботодавець своєчасно не організував чищення або прання спецодягу, то він зобов'язаний або видати працівникові додатковий комплект спецодягу, або компенсувати вартість таких послуг своєму працівникові на підставі підтвердних документів (п. 6.3);
  • якщо на час чищення працівникові видається додатковий комплект ЗІЗ, то строк служби першого комплекту збільшується на період носіння додаткового комплекту (п. 6.7).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали