Розпродажі та знижки в торговельних мережах
21.12.2017 479 0 1
Акценти цієї статті:
- правила надання знижок та організації розпродажів;
- документальне оформлення знижок і розпродажів;
- відображення в бухгалтерському і податковому обліку.
І знижки, і розпродажі покликані стимулювати попит на товар. Підвищення попиту дозволяє продавцеві збільшити оборот активів і прибуток. Тобто це досить привабливий для продавця спосіб збільшення продажів. Проте при організації знижок і розпродажів продавцеві слід дотримувати певні правила, зокрема встановлені Законом від 03.07.12 р. № 1023-XII (далі – Закон № 1023). Розповімо про це детально.
1. Умови застосування продавцем знижок і розпродажів
Продавець може надавати знижки, якщо дотримуватиме такі умови (ч. 4 ст. 15 Закону № 1023):
- знижки застосовуються до продукції, яку безпосередньо реалізує цей суб'єкт господарювання;
- знижки діють протягом певного обмеженого періоду часу;
- ціна продукції зі знижкою нижча за її звичайну ціну.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року