Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Розпродажі та знижки в торговельних мережах

Акценти цієї статті:

  • правила надання знижок та організації розпродажів;
  • документальне оформлення знижок і розпродажів;
  • відображення в бухгалтерському і податковому обліку.

І знижки, і розпродажі покликані стимулювати попит на товар. Підвищення попиту дозволяє продавцеві збільшити оборот активів і прибуток. Тобто це досить привабливий для продавця спосіб збільшення продажів. Проте при організації знижок і розпродажів продавцеві слід дотримувати певні правила, зокрема встановлені Законом від 03.07.12 р. № 1023-XII (далі – Закон № 1023). Розповімо про це детально.

1. Умови застосування продавцем знижок і розпродажів

Продавець може надавати знижки, якщо дотримуватиме такі умови (ч. 4 ст. 15 Закону № 1023):

  • знижки застосовуються до продукції, яку безпосередньо реалізує цей суб'єкт господарювання;
  • знижки діють протягом певного обмеженого періоду часу;
  • ціна продукції зі знижкою нижча за її звичайну ціну.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали