Розпродажі та знижки в торговельних мережах
21.12.2017 490 0 1
Акценти цієї статті:
- правила надання знижок та організації розпродажів;
- документальне оформлення знижок і розпродажів;
- відображення в бухгалтерському і податковому обліку.
І знижки, і розпродажі покликані стимулювати попит на товар. Підвищення попиту дозволяє продавцеві збільшити оборот активів і прибуток. Тобто це досить привабливий для продавця спосіб збільшення продажів. Проте при організації знижок і розпродажів продавцеві слід дотримувати певні правила, зокрема встановлені Законом від 03.07.12 р. № 1023-XII (далі – Закон № 1023). Розповімо про це детально.
1. Умови застосування продавцем знижок і розпродажів
Продавець може надавати знижки, якщо дотримуватиме такі умови (ч. 4 ст. 15 Закону № 1023):
- знижки застосовуються до продукції, яку безпосередньо реалізує цей суб'єкт господарювання;
- знижки діють протягом певного обмеженого періоду часу;
- ціна продукції зі знижкою нижча за її звичайну ціну.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року