Чи потрібна довіреність на отримання ТМЦ на складі постачальника
Наш представник хотів забрати товар на складі постачальника, проте у нього зажадали довіреність на право отримання товару. Наскільки правомірні такі вимоги постачальника? Адже довіреність на отримання ТМЦ уже давно скасована. І який документ треба пред'явити, щоб підтвердити повноваження представника на отримання товару? Як має бути оформлений такий документ?
Вимоги постачальника цілком правомірні. Пояснимо чому.
Документ, який регламентував питання оформлення довіреності на отримання ТМЦ, був скасований ще з 2015 року (це була Інструкція, затверджена наказом Мінфіну від 16.05.96 р. № 99, далі – Інструкція № 99).
Проте саме поняття довіреності ніхто не скасовував. Так, у Цивільному кодексі (далі – ЦК) питанням представництва й оформлення довіреності присвячений цілий розділ (гл. 17 «Представництво»).
Стаття 244 цього розділу ЦК передбачає, що представництво, яке засноване на договорі, може здійснюватися за дорученням. А довіреність – це письмовий документ, який видається однією особою другій для представництва перед третіми особами.
Це якраз наш випадок – інтереси підприємства представляє його працівник, якого уповноважили отримати товар на складі постачальника.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року