ПН помилково складено на неплатника: що робити?
Ситуація з практики
Постачальник зареєстрував звичайну або зведену податкову накладну (далі – ПН), або ПН за щоденними підсумками операцій на неплатника ПДВ, а згодом покупець вимагає зареєструвати ПН на платника. Якщо постачальник воліє зберегти добрі стосунки з покупцем, то він, швидше за все, намагатиметься виправити цю ситуацію і надати покупцеві «правильну» ПН. Як це зробити, щоб не припуститися помилок у декларації з ПДВ та зберегти свій реєстраційний ліміт?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року