ПН оформили неправильною датою: як виправити помилку
На практиці нерідко бухгалтер помилково виписує податкову накладну (далі – ПН) і реєструє її в ЄРПН. Наприклад, на одну й ту саму операцію складає дві ПН (одну правильну, а другу зайву) або оформлює ПН не на ту дату (не на дату виникнення податкових зобов’язань із ПДВ). ПН із неправильною датою є помилковою і має бути анульована за допомогою розрахунку коригування (далі – РК) до неї, адже помилково зареєстрована ПН впливає на показники формули реєстраційного ліміту в системі електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА), зокрема зменшує його.
Проте якщо бухгалтер реєструє такий РК не в тому звітному періоді, у якому була зареєстрована помилкова ПН, то у платника ПДВ у періоді реєстрації РК у формулі в СЕА виникає показник ∑Перевищ, що призводить до повторного зменшення реєстраційного ліміту. Щоб такого не траплялося, у п. 24 Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2015 № 1307 (далі – Порядок № 1307), прописано алгоритм складання РК до помилкової ПН. Про це і розповімо в консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року