• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Контрольні перевірки після інвентаризації: коли і навіщо проводити

Із цієї статті ви дізнаєтеся: як учинити підприємству, якщо виникла необхідність уточнити результати інвентаризації (наприклад, у разі незгоди з ними матеріально відповідальної особи).

Що можна зробити на практиці:

  • оформити наказ про проведення контрольної перевірки із призначенням нового складу робочої інвентаризаційної комісії;
  • відобразити результати проведеної контрольної перевірки документально;
  • при необхідності – провести повторну інвентаризацію.

Коли проводиться контрольна перевірка?

Можливість проведення контрольних перевірок передбачена п. 13 розд. ІІ Положення, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі – Положення № 879). У цьому пункті сказано, що після закінчення інвентаризації можуть проводитися контрольні перевірки, але обов'язково до відкриття складів, де перед цим проводилася інвентаризація.

Як правило, контрольним перевіркам піддаються матеріальні необоротні та оборотні активи (наприклад, основні засоби, товари).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали