Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Контрольні перевірки після інвентаризації: коли і навіщо проводити

Із цієї статті ви дізнаєтеся: як учинити підприємству, якщо виникла необхідність уточнити результати інвентаризації (наприклад, у разі незгоди з ними матеріально відповідальної особи).

Що можна зробити на практиці:

  • оформити наказ про проведення контрольної перевірки із призначенням нового складу робочої інвентаризаційної комісії;
  • відобразити результати проведеної контрольної перевірки документально;
  • при необхідності – провести повторну інвентаризацію.

Коли проводиться контрольна перевірка?

Можливість проведення контрольних перевірок передбачена п. 13 розд. ІІ Положення, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі – Положення № 879). У цьому пункті сказано, що після закінчення інвентаризації можуть проводитися контрольні перевірки, але обов'язково до відкриття складів, де перед цим проводилася інвентаризація.

Як правило, контрольним перевіркам піддаються матеріальні необоротні та оборотні активи (наприклад, основні засоби, товари).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
28.07.2025
Як застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування
У статті розглянуто, за яких умов у разі виплати доходів нерезидентам можна застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування, а також у чому полягають особливості оподаткування окремих видів доходів за правилами конвенцій. Резиденти України (як юрособи, і фізособи...
18.07.2025
Які документи повинен мати водій для прийняття на роботу
У цій статті розглянуто, які документи слід вимагати від водія під час прийняття його на роботу. Під час виконання трудових обов’язків водій відповідає за транспортний засіб (далі – ТЗ), пасажирів, вантаж. Тому роботодавець, приймаючи особу на таку посаду, повинен перевірити, чи є в неї ...
Нове
08.10.2025
Придбання сонячної електростанції за рахунок банківського кредиту: облік процентів та комісії
Кредит було взято в банку для придбання основного засобу. Пояснимо, як відобразити в обліку підприємства проценти за кредитом, а також суму банківської комісії, сплаченої під час отримання кредиту. Ситуація. Підприємство отримало в українському банку кредит строком на 24 місяці для придбання сонячно...
06.10.2025
Розмінна монета: як вести бухгалтерський облік на субрахунку 308?
Бухгалтерський облік розмінної монети у скриньці РРО має свої особливості. Які саме – читайте у статті.  На сьогодні облік готівкового виторгу, який надходить через РРО (у т. ч. і через програмний РРО), потрібно вести із застосуванням субрахунку 308 «Готівка в національній валюті за...
06.10.2025
Приймаємо нового учасника до товариства з обмеженою відповідальністю
Товариство з обмеженою відповідальністю має намір прийняти нових учасників? Про можливі варіанти оформлення такого рішення розповідає юрист. На практиці у товариства з обмеженою відповідальністю нерідко виникає потреба збільшити кількість учасників. Для цього чинним законодавством передбачено декіль...
Кращі матеріали