Із цієї статті ви дізнаєтеся: як учинити підприємству, якщо виникла необхідність уточнити результати інвентаризації (наприклад, у разі незгоди з ними матеріально відповідальної особи).
Що можна зробити на практиці:
Коли проводиться контрольна перевірка?
Можливість проведення контрольних перевірок передбачена п. 13 розд. ІІ Положення, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі – Положення № 879). У цьому пункті сказано, що після закінчення інвентаризації можуть проводитися контрольні перевірки, але обов'язково – до відкриття складів, де перед цим проводилася інвентаризація.
Як правило, контрольним перевіркам піддаються матеріальні необоротні та оборотні активи (наприклад, основні засоби, товари).