Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як завести в СЕАРП та СЕ об’єми залишків пального, облік якого в системі раніше не вівся?


Підприємство зберігає у своїх резервуарах пальне для власного споживання. До 1 липня 2019 року зареєструвалося платником акцизного податку і зареєструвало свої акцизні склади. Як завести в систему залишки пального станом на 1 липня 2019 року?

Для тих суб'єктів господарювання, які до 01.07.19 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку, а з 01.07.19 р. – підпадають, передбачена можливість подання заявок на поповнення об'ємів залишку пального станом на 1 липня 2019 року без сплати акцизного податку. Вони в період із 16 по 20 липня 2019 року включно повинні подати заявку за кожним кодом пального згідно з УКТЗЕД і кожним акцизним складом.

Зазначені в цих заявках об'єми пального можуть надалі використовуватися виключно для власного споживання або промислової переробки (п. 45 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 24.04.19 р. № 408, далі - Порядок № 408).

Рекомендована форма Заявки на поповнення (коригування) залишку пального розміщена на офіційному веб-порталі ДФС за адресою > Електронні форми документів > Акцизний податок > Рекомендовані форми електронних документів.

Такий самий порядок уведення залишків у систему передбачений для об'ємів скрапленого газу, придбаного на спеціалізованих аукціонах для потреб населення відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 16.10.14 р. № 570 (п. 44 Порядку № 408).

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної ...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
15.09.2025
Офіс у квартирі директора: чи потрібно оформлювати договір оренди або позички?
У статті розповімо, чи необхідно укладати договір оренди або позички, якщо підприємство зареєструвало своє місцезнаходження за домашньою адресою одного із засновників. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець Іноді з тих чи інших причин засновники (учасники, члени) юридичної особи ухвалюють ріше...
15.09.2025
Як організувати бізнес на дому
Чи можна вести бізнес вдома? У статті розберемося, які види діяльності дозволено провадити за місцем проживання суб’єкта господарювання. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець Сьогодні в багатьох підприємців місцем провадження діяльності є місце їхньої реєстрації. Також офіс юрособи може р...
12.09.2025
Борг померлої фізособи: коли можна списати та які податкові наслідки
У статті відповімо на запитання, чи потрібно списувати борг померлої фізособи, чи нараховується ПДФО та військовий збір у такому разі та яка судова практика з цього питання. Ситуація із практики. Підприємство надало поворотну фінансову допомогу фізособі. Заборгованість за нею – 200 тис грн. Од...
Кращі матеріали