Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як заповнити КОРО у разі відключення електроенергії

21.11.2019 693 0 0

Акценти цієї статті:

  • що треба зробити перед заповненням КОРО на РРО після відключення світла;
  • які розділи КОРО на РРО заповнюються в цьому випадку.

Якщо у приміщенні, де стоїть РРО, пропало світло, то суб'єкт господарювання (далі – СГ) може працювати без РРО не більше 7 робочих днів (ст. 5 Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг», далі – Закон № 265). Аналогічна норма міститься і в п. 2 розд. ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, які використовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.16 р. № 547, далі – Наказ № 547, Порядок № 547/1).

На замітку! Ні Законом № 265, ні Порядком № 547/1 не передбачено фіксувати факт відключення електроенергії та повідомляти про це органи ДПС. Аналогічний висновок наведений в Індивідуальній податковій консультації ГУ ДФС у Запорізькій області від 01.08.19 р. № 3606/ІПК/08-01-14-08-17.

Далі СГ може проводити розрахунки за допомогою розрахункових книжок, які зареєстровані в податковій. А облік розрахункових квитанцій треба вести в КОРО, зареєстрованій на РРО (п. 6 гл. 4 розд. ІІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого Наказом № 547, далі – Порядок № 547/2).

Для довідки. СГ має право не реєструвати і не зберігати КОРО і розрахункові книжки на РРО. Але тоді розрахункові операції не проводяться до моменту включення електроенергії.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали