Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як заповнити КОРО у разі відключення електроенергії

Акценти цієї статті:

  • що треба зробити перед заповненням КОРО на РРО після відключення світла;
  • які розділи КОРО на РРО заповнюються в цьому випадку.

Якщо у приміщенні, де стоїть РРО, пропало світло, то суб'єкт господарювання (далі – СГ) може працювати без РРО не більше 7 робочих днів (ст. 5 Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг», далі – Закон № 265). Аналогічна норма міститься і в п. 2 розд. ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, які використовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.16 р. № 547, далі – Наказ № 547, Порядок № 547/1).

На замітку! Ні Законом № 265, ні Порядком № 547/1 не передбачено фіксувати факт відключення електроенергії та повідомляти про це органи ДПС. Аналогічний висновок наведений в Індивідуальній податковій консультації ГУ ДФС у Запорізькій області від 01.08.19 р. № 3606/ІПК/08-01-14-08-17.

Далі СГ може проводити розрахунки за допомогою розрахункових книжок, які зареєстровані в податковій. А облік розрахункових квитанцій треба вести в КОРО, зареєстрованій на РРО (п. 6 гл. 4 розд. ІІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого Наказом № 547, далі – Порядок № 547/2).

Для довідки. СГ має право не реєструвати і не зберігати КОРО і розрахункові книжки на РРО. Але тоді розрахункові операції не проводяться до моменту включення електроенергії.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
16.12.2025
Документальне оформлення операцій зі списання майна
Списання запасів та основних засобів через фізичне чи моральне старіння, непридатність або форс-мажорні обставини потребує чіткого документального підтвердження. У статті розповімо, які документи слід оформити в разі списання майна, та наведемо їх зразки для використання на практиці. Списання майна ...
15.12.2025
Оподаткування подарунків і благодійності: податок на прибуток
У статті розповімо про наслідки безоплатного надання товарів, послуг, виконання робіт платником податку на прибуток та як залежить коригування фінрезультату від статусу отримувача подарунка. Безоплатне надання товарів, робіт, коштів чи будь-чого іншого може відбуватися у межах як рекламної кампанії,...
09.12.2025
Логіка обліку при використанні знижок у роздрібній торгівлі
У статті розглянуто, як знижки впливають на розрахунок і облік собівартості реалізованих товарів у підприємства, що займається роздрібною торгівлею і веде облік товарів за продажними цінами. Наведено приклад розрахунку собівартості реалізованих товарів. Ситуація. Підприємство займається роздріб...
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
02.12.2025
Відпустка за роботу зі шкідливими і важкими умовами праці: кому та як оформити?
У статті розглянемо у якому порядку працівникам надається додаткова щорічна відпустка за роботу зі шкідливими та важкими умовами праці. Із цієї статті ви дізнаєтесь, у яких випадках роботодавець зобов’язаний надати співробітникові додаткову щорічну відпустку за роботу зі шкідливими і важкими у...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
22.12.2025
Чи може бути прибуток чи збиток у неприбуткової організації?
Якщо в бухобліку неприбуткової організації фінрезультат дорівнює нулю, бухгалтер спокійний. Але як тільки він бачить, що доходи перевищили витрати звітного періоду і є бухгалтерський прибуток, виникають побоювання: чи не втратить організація статус неприбуткової, адже «виліз» прибуток; ч...
22.12.2025
Головні справи бухгалтера для закриття року
Добігає кінця 2025 рік, тому бухгалтеру час підбивати підсумки та «закривати» фінансовий рік. Для цього доцільно скласти план дій, щоб нічого не упустити. Нагадаємо, які саме справи не слід відкладати на наступний рік, щоб його початок був прогнозованим та спокійним. Добігає кінця 20...
18.12.2025
Мікропідприємство стало малим: як змінити облікову політику
У разі переходу мікропідприємства в мале виникає питання про зміну облікової політики щодо резервів та забезпечень, оцінки необоротних активів тощо. У статті розповімо, що підприємство має взяти до уваги, змінюючи групу за розміром. З 01.01.2018 з метою бухобліку та складання фінзвітності запровад...
Кращі матеріали