Як заповнити КОРО у разі відключення електроенергії
Акценти цієї статті:
- що треба зробити перед заповненням КОРО на РРО після відключення світла;
- які розділи КОРО на РРО заповнюються в цьому випадку.
Якщо у приміщенні, де стоїть РРО, пропало світло, то суб'єкт господарювання (далі – СГ) може працювати без РРО не більше 7 робочих днів (ст. 5 Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг», далі – Закон № 265). Аналогічна норма міститься і в п. 2 розд. ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, які використовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.16 р. № 547, далі – Наказ № 547, Порядок № 547/1).
На замітку! Ні Законом № 265, ні Порядком № 547/1 не передбачено фіксувати факт відключення електроенергії та повідомляти про це органи ДПС. Аналогічний висновок наведений в Індивідуальній податковій консультації ГУ ДФС у Запорізькій області від 01.08.19 р. № 3606/ІПК/08-01-14-08-17.
Далі СГ може проводити розрахунки за допомогою розрахункових книжок, які зареєстровані в податковій. А облік розрахункових квитанцій треба вести в КОРО, зареєстрованій на РРО (п. 6 гл. 4 розд. ІІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого Наказом № 547, далі – Порядок № 547/2).
Для довідки. СГ має право не реєструвати і не зберігати КОРО і розрахункові книжки на РРО. Але тоді розрахункові операції не проводяться до моменту включення електроенергії.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року