Електронний кабінет: нюанси роботи і новації – 2020
Нововведення законодавства – 2020: довідник бухгалтера
Електронний документообіг та звітність
Електронний кабінет (далі – ЕК) платника податків функціонує досить давно. І потрібно завважити, що він має деякі дуже корисні функції, які відсутні в інших програмах (наприклад, M.E.Doc). При цьому ЕК постійно вдосконалюється, до нього додаються нові функції, так що не зайвим буде користуватися цим сервісом (у т. ч. і як доповненням до вашого основного програмного забезпечення (далі – ПЗ), яке ви використовуєте для подання звітності), тим більше що він абсолютно безплатний.
У консультації ми розповімо про особливості роботи ЕК, його функції, а також про новації, які почали працювати з 2020 року.
ЕК є інформаційно-телекомунікаційною системою, яка була створена податковою для забезпечення платників податків можливістю виконувати свої обов’язки, установлені ПК в електронному вигляді. Сервіс цей є безплатним для користувача.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року