Безплатна передача фірмового одягу в цілях реклами
15.11.2016 774 0 2
Ситуація: підприємство-виробник за договором на надання рекламних послуг безплатно передає іншому підприємству (оптовому покупцеві своїх товарів) фірмовий одяг зі своїм логотипом, телефоном та інформацією про продукцію в цілях реклами (тобто працівники цього підприємства її носитимуть і таким чином розповсюджуватимуть інформацію про підприємство-виробника та його продукцію). Договором передбачено, що даний одяг назад не повертається. Як відобразити цю операцію в обліку?
Аналіз ситуації
Почнемо з теорії, оскільки перш за все нам треба з'ясувати, що таке реклама і чи потрапляють під це визначення описані в ситуації господарські операції.
Визначення терміна «реклама» знаходимо у ст. 1 Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (далі – Закон № 270): реклама – це інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та будь-яким способом і призначена для формування або підтримки обізнаності споживачів реклами та їх інтересу до такої особи або товару.
Виходить, що в нашій ситуації передача фірмового одягу з логотипом та інформацією про виробника особам, які розповсюджують інформацію про нього, є рекламою бізнесу і продукції підприємства-виробника.
Зверніть увагу: розміщення інформації про виробника товару або про сам товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачеві (наприклад, у магазині), у тому числі на обладнанні або в місцях торгівлі, а також на самому товарі (упаковці), рекламою не є (п. 7 ст. 8 Закону № 270). Також завважимо, що сам логотип виробника або продавця товарів також не завжди може бути рекламою, якщо він не несе в собі ніякої інформації про підприємство і про його продукцію (товар). Це випливає із самого визначення терміна «реклама».
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року