Анулювання ПДВ-реєстрації у разі ліквідації підприємства
Про що стаття? Ми розглянемо, як діяти підприємству – платникові ПДВ після прийняття рішення про свою ліквідацію, а саме:
- коли починати процедуру анулювання ПДВ-реєстрації;
- як відобразити в обліку умовне постачання, тобто нарахувати податкові зобов’язання, оформити податкові накладні та розрахунки коригування (далі – ПН/РК)
- за який період подати «прощальну» декларацію і виправити помилки;
- як провести остаточні розрахунки з бюджетом.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року