Хто підписує касові ордери під час відпустки головного бухгалтера?
30.11.2015 2385 0 0
Головний бухгалтер іде у відпустку. Хто повинен замість нього підписувати касові ордери? Чи може головний бухгалтер після повернення з відпустки ставити свій підпис на касових ордерах при перевірці документів?
Щоб відповісти на це запитання, звернемося до норм Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.04 р. № 637 (далі – Положення № 637).
Так, п. 3.3 та 3.4 Положення № 637 дозволено підписувати прибуткові та видаткові касові ордери головному бухгалтерові або особі, яка уповноважена на це керівником підприємства. Отже, коли головний бухгалтер іде у відпустку, його обов'язок із підписання касових ордерів треба покласти на іншого працівника підприємства (наприклад, на заступника головного бухгалтера, бухгалтера, директора). Для цього необхідно видати наказ по підприємству та ознайомити з ним такого працівника під підпис. Після повернення з відпустки головний бухгалтер може перевірити касові документи. Проте свій підпис на них він не повинен ставити, адже за оформлення документів у період його відпустки відповідав працівник, який виконував його обов'язки (п. 2.14 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88).
Для контролю за правильністю оформлення документів і залишком готівки в касі рекомендуємо провести інвентаризацію каси (порядок її проведення викладено в п. 4.10 Положення № 637).
Коментарі до матеріалу