Орган ДФС позбавив платника податків можливості подати заперечення до акта перевірки: що робити?
07.11.2016 651 0 1
Платник податків отримав від органу ДФС акт перевірки і прийняте на його підставі податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) про донарахування грошового зобов'язання з податку і нарахування штрафу в одному листі. Що в цій ситуації може зробити платник податків, щоб захистити свої інтереси?
Давайте уточнимо, яким чином у цій ситуації були проігноровані інтереси платника податків. А потім порадимо, як їх тепер захистити.
Отримавши одночасно акт перевірки і винесене на його підставі ППР, платник податків позбувся можливості повноцінно скористатися правами, наданими йому Податковим кодексом (далі – ПК). А саме подати протягом 5 робочих днів з дня отримання акта перевірки органу ДФС, що призначив перевірку:
- заперечення на акт перевірки – у разі незгоди з висновками або фактами, викладеними в цьому акті. У своїх запереченнях платник податків міг би навести додаткові доводи з приводу порушень законодавства, що мали місце з погляду органу ДФС, і скористатися шансом врегулювати спірне питання (п. 86.7 ПК);
- документи, що підтверджують показники податкової звітності платника податків, які не були надані органу ДФС ні під час перевірки, ні протягом 5 робочих днів з дня отримання акта перевірки (незалежно від причини такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами) (п. 44.7 ПК).
Приймаючи рішення про винесення ППР, орган ДФС зобов'язаний був узяти до уваги не тільки висновки акта перевірки, але ще й результати розгляду поданих платником податків заперечень до акта перевірки, а також додатково наданих платником податків документів (п. 44.6, 86.8 ПК).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року