Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Навіщо потрібен управлінський облік

16.08.2019

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Для введення управлінського обліку на підприємстві та розуміння ролі бухгалтера в цьому питанні треба визначити, навіщо підприємству управлінський облік, які його цілі та завдання. Про це й ітиметься в консультації.

Основне завдання управлінського обліку – забезпечення інформацією керівників, тобто осіб усередині компанії, які керують і контролюють її діяльність.

Управлінський облік забезпечує керівника основними даними для планування господарської діяльності компанії, він націлений на майбутнє.

Завдання фінансового обліку зовсім інше – надати інформацію акціонерам, кредиторам та іншим зовнішнім користувачам для оцінки результатів фінансової діяльності компанії в минулому.

Оскільки управлінська інформація потрібна керівникам, необхідно розуміти, що вони роблять у компанії та яка їхня кінцева мета. Це розуміння дуже важливе, адже воно впливає на те, як звичайний бухгалтер сприймає свою мету та вирішує практичні завдання управлінського обліку. Увесь час слід виходити з позиції керівника: що йому треба для прийняття ефективних управлінських рішень.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
23.10.2025
Інвентаризація кредиторської та дебіторської заборгованості
У статті розповімо про особливості проведення інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства. Інвентаризація розрахунків підприємства є одним з етапів суцільної інвентаризації, яка проводиться перед складанням річної фінансової звітності. Інвентаризація дебіторської та кре...
Нове
11.11.2025
Ліквідаційна звітність з податку на прибуток: коли та в якому порядку подавати?
У статті розповімо, у які строки та в якому порядку платник податку на прибуток, який ухвалив рішення про добровільну ліквідацію, має подати останню декларацію з цього податку. Ситуація. Підприємство – платник податку на прибуток ухвалило рішення щодо добровільної ліквідації. Коли та в якому ...
10.11.2025
За які періоди можна виправити помилки з податку на прибуток, зважаючи на строк давності?
У статті пояснюємо, як впливає строк давності на виправлення помилок з податку на прибуток. Надаємо рекомендації та числові приклади. Ситуація із практики. Підприємство, яке подає декларацію з податку на прибуток один раз на рік, виявило помилки минулих періодів – у деклараціях за 2018 і ...
10.11.2025
Коли ПДВ можна включати до первісної вартості товарів: законодавство та судова практика
Розглянемо, коли ПДВ за придбаними товарами може бути включений до їх первісної вартості. А коли у платника є підстави відображати податковий кредит, не підтверджений податковими накладними у складі витрат. Ситуація. Платником ПДВ було отримано товар для використання у господарській діяльності в опо...
Кращі матеріали