Складання ПН філіями
17.10.2016 297 0 1
Прийняті скорочення:
- Порядок № 21 – Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 28.01.15 р. № 21;
- Порядок № 1307 – Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307;
- ПН – податкова накладна;
- декларація – податкова декларація з ПДВ, форма якої затверджена наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21.
Особливості оформлення ПН:
- у ПН указується спеціальний номер, присвоєний філії головним підприємством;
- назва філії наводиться разом із назвою головного підприємства.
Коли філія виписує ПН
Якщо філія, що не є платником ПДВ, самостійно продає товари (послуги) і здійснює розрахунки з постачальниками, головне підприємство – платник ПДВ може делегувати їй право оформлення ПН (п. 1 Порядку № 1307).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року