Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Складання ПН філіями

Прийняті скорочення:

  • Порядок № 21 – Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 28.01.15 р. № 21;
  • Порядок № 1307 – Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307;
  • ПН – податкова накладна;
  • декларація – податкова декларація з ПДВ, форма якої затверджена наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21.

Особливості оформлення ПН:

  • у ПН указується спеціальний номер, присвоєний філії головним підприємством;
  • назва філії наводиться разом із назвою головного підприємства.

Коли філія виписує ПН

Якщо філія, що не є платником ПДВ, самостійно продає товари (послуги) і здійснює розрахунки з постачальниками, головне підприємство – платник ПДВ може делегувати їй право оформлення ПН (п. 1 Порядку № 1307).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали