Реклама у Facebook: технічні нюанси для бухгалтера
Суть питання. Для просування на ринку своїх товарів (робіт, послуг) суб’єкти господарювання розміщують відповідну рекламу на різних майданчиках, щоб її побачила якнайбільша кількість потенційних споживачів. Одним із таких рекламних майданчиків є соціальна мережа Facebook.
Про що стаття? Розглянемо коротко технічні моменти, що впливають на оформлення документів, які підтверджують отримання рекламної послуги, та на відображення такої послуги в обліку. Про первинні документи та облік у підприємця-рекламодавця докладно читайте у консультаціях «Реклама у Facebook: первинні документи для визнання витрат» та «Реклама у Facebook: облік у підприємства-рекламодавця».
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року