Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Реклама у Facebook: технічні нюанси для бухгалтера

04.01.2024 231 0 2

Суть питання. Для просування на ринку своїх товарів (робіт, послуг) суб’єкти господарювання розміщують відповідну рекламу на різних майданчиках, щоб її побачила якнайбільша кількість потенційних споживачів. Одним із таких рекламних майданчиків є соціальна мережа Facebook.

Про що стаття? Розглянемо коротко технічні моменти, що впливають на оформлення документів, які підтверджують отримання рекламної послуги, та на відображення такої послуги в обліку. Про первинні документи та облік у підприємця-рекламодавця докладно читайте у консультаціях «Реклама у Facebook: первинні документи для визнання витрат» та «Реклама у Facebook: облік у підприємства-рекламодавця».

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали